poniedziałek, 7 kwietnia 2014

7th of April, Monday

~ ohayo ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak jak mówiłam w sobotę, byłam wczoraj z Shiro na plenerku.
Sayu (jej Dal) latała prawie cały czas w przydużych ciuchach Miyu, ale nikomu to nie przeszkadzało XD
Jej właścicielka zamówiła sobie taką sukienkę, jaką nosi Miyu tutaj. To będzie dla mnie wyzwanie, bo nigdy nie szyłam niczego na Dala, ale zobaczymy jak wyjdzie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zdjęć udało mi się trochę zrobić, ale w porównaniu z Shiro... Ona z 40, a ja 10 xd Ale ja tak mam, wszystko ma być super, ani jeden włosek nie odstawać i światło ma być piękne, więc jakoś mi się ta fotografia przedłuża xd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam do oglądania moich wypocin.
Pierwsze z nich zrobiłam gdzieś po godzinie ustawiania dyniogłowej xd











Z kilku zdjęć nie jestem w stu procentach zadowolona, ale ja zawsze strasznie marudzę, więc wstawię większość i już *^*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zauważył ktoś już moją miłość do lalkowych nóżek? <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

6 komentarzy: