sobota, 26 kwietnia 2014

26th of April, Sunday

~ konnichiwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiaj piszę notkę meetową (pierwszą w moim życiu, mimo, że meet był trzecim, na którym byłam)
Dziś rano, około 12.00 (i tak prawie wszyscy przyszli wcześniej) spotkałyśmy się w Pasażu Grunwaldzkim.
W meecie wzięły udział -
Moro
- Ruda
- Kot z Cheshire (brak bloga)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie zamierzam kłamać i mówić, że od początku do końca mi się podobało i było świetnie. Szczerze powiedziawszy, wolałabym przyjść po jakiejś godzinie - dwóch, ponieważ dopiero wtedy atmosfera stała się luźniejsza i przyjemniejsza, było więcej rozmów, więcej poznawania się nawzajem i ogólnie więcej zabawy. Ruda, Nellie i Imago zbiły się w twardą grupkę i nie chciały z nami rozmawiać (oczywiście później wąty do nas, że to my się do nich nie odzywałyśmy) Osobiście nawet nie miałam lalki Imago w rękach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Było bardzo dużo pięknych lalek, większość na obitsu. Wszystkie były zadbane i mówiąc szczerze, nie mam faworytek. Jednak bardziej podobały mi się pociechy dziewczyn, które zostały na meecie dłużej, po prostu przyzwyczaiłam się do nich i zdążyłam je pokochać :)
Jeśli chodzi o obitsu, to po feriowym meecie i półgumowym obitsu Izumi trochę bałam się tych ciałek, ale dzisiaj Izumi miała piękne obitsu SBH i po prostu się w nim zakochałam, muszę je mieć! (mimo, że stopy wyglądają jak małe kluski ._.)
A Miyu ma nowe trampki! I nawet sama w nich stoi, co jest dla mnie miłą odmianą, ponieważ dotychczas nie umiała tego zrobić ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dobra, koniec mojego gadania, przejdźmy do lalkowania (ah, ten rym xD)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
!!! ZDJĘCIA NIEPODPISANE, JAK ZNAJDĘ JE GDZIEŚ WALAJĄCE SIĘ PO INTERNECIE TO NOGI Z DUPY POWYRYWAM !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Model: Pullip Seila
Imię: Anabelle
Właściciel: Ruda
Miałam ją w rękach dosłownie kilka sekund, więc nie mogłam w pełni jej obejrzeć. Miała w sobie coś dziwnego, ale była bardzo piękna. Najbardziej zauroczyły mnie jej urocze brewki.
Jedynym jej minusem był bardzo rzadki wig.
Podsumowanie: Lalka ładna, ale bez szaleństw.




Model: Pullip Akemi Homura
Imię: Izumi
Właściciel: Blue Raven
Izumi ma u mnie gigantycznego plusa za to, że jest to model przedstawiający Akemi z Madoki, którą wprost uwielbiam. Dodatkowo, to właśnie ta lalka wkręciła mnie w świat lalkarzy i to dzięki niej posiadam Miyu.
Mimo, że ten model wcale mi się nie podoba, jakoś dziwnie przywiązałam się do Izumi i gdybym miała powiedzieć co o niej myślę, powiedziałabym, że ją lubię.
Ale jej wig... istny potwór. Kupuj nowego, Raven, kupuj!
No i jeszcze plus za świetną właścicielkę :)
Podsumowanie: Model słaby, ale coś mnie do niej ciągnie.






Model: Pullip Innocent World Fraulien
Imię: Astrid
Właściciel: Wiosło z Cheshire
Astrid jest lalką bardzo wdzięczną, że tak powiem. Ma bardzo ładny i delikatny face - up oraz śliczne oczka. Pragnęłam ją zobaczyć na żywo, odkąd Ches ją kupiła.
Jej wig to również potwór, sprężynkowate loki powoli zmieniły się w dredy.
I kolejny minusik za gibiącą się nogę i dłoń, ale Ches zamawia obitsu, więc nie ma problemu ;p
I plusik za właścicielkę ;p
Podsumowanie: Lalka śliczna, zazdroszczę Ci jej, Ches!







w wigu Ayii
Deadly Droll w lustrze xD

Model: Pullip Princess Ann
Imię: ?
Właściciel: Rielle
Ta lalka mi się podobała, miała śliczny face - up i bardzo uroczą twarzyczkę. Naprawdę pasowały do niej ubrania w kolorze czerwonym. Jej łapki również były bardzo słodkie (co ja mam do tych łapek, co ja do nich mam)
Jej wig był po prostu ohydny, nie rozumiem dlaczego Rielle nie kupiła nowego.
Podsumowanie: Tak jak w przypadku Seilii - ładna, ale bez szaleństw.








Model: Pullip Tiphona
Imię: Ruby
Właściciel: Deadly Droll
Chyba najmłodsza lalka na całym meecie - miała dopiero 22 dni!
Była naprawdę śliczną lalką i bardzo jej zazdroszczę. Mówiąc szczerze, też miałam ją kupić.
Jej usteczka były śliczne, a face - up'em przypominała mi Astrid, wyglądały jak siostry.
Miała bardzo miękkiego wiga w ślicznym kolorze.
Jedynym jej minusem były dziwnego koloru oczy, które nie podobają mi się, w sumie sama nie wiem dlaczego.
Jej właścicielka również była bardzo sympatyczna :)
Podsumowanie: Śliczna lalka w cudownym wigu, gratuluję wyboru, Deadly Doll!





Model: Pullip My Melody
Imię: Phoebe
Właściciel: Ruda -> Moro
Lalka w trakcie meeta zmieniła właścicielkę, Ruda sprzedała ją i mała zamieszkała u Moro.
Gratulacje, Moro!
Model lalki jest okropny, ale Phoebe jest urocza. Ma bardzo ładne oczy i ślicznego, dwukolorowego wiga.
Zrobiłam jej tylko jedno zdjęcie, ponieważ Moro już leciała do domu, a wcześniej nie miałam kiedy jej złapać, bo ciągle oblegał ją tłum fanów ;p
Podsumowanie: Pięknota!



Model: Dal Delorean
Imię: Aiko
Właściciel: Mio Chan
Bardzo ładna Dal, trafiła w mój gust. Miała na sobie śliczną sukienkę, którą bym ukradła, gdyby nie to, że na Pullip się nie zmieści.
Miała bardzo ładne, świecące oczka i wiga, który ciągle jej spadał  x3
Plus za świetną właścicielkę, która mnie rozwala xD
Podsumowanie: Świetny Dal, tyle mam do powiedzenia.





Model: Dal Tezca
Imię: Sayuri
Właściciel: Shiro Raven
Tę lalkę już znamy, dokładnie z tego posta.
Tym razem paradowała w uszytej specjalnie dla niej sukience (nie musiała kraść Miyu)
Shiro przyjechała z dwoma wigami, zabranymi starym lalkom porcelanowych. Sayu w obu prezentowała się uroczo.
Shiro włożyła jej jeszcze wiga Ayii, w którym też było jej ładnie.
Plusik za właścicielkę :3
Podsumowanie: Wszyscy wiemy, że ta Dal jest po prostu bardzo bardzo ładna!




w wigu Ayii

w wigu Ayii


Model: Dal Hinaichigo
Imię: Lucy
Właściciel: Kot z Cheshire
Ładna Dal z uroczym face - up'em i bardzo pasującym do niej wigiem.
Miała świetne oczka i cudną sukienkę.
Podsumowanie: Ładna Dal, ale nie jakoś szczególnie.





Model: Dal Melize
Imię: Cookie
Właściciel: Moro
Cudna i zadbana Cookie z nowymi oczkami.
W blondzie i zielonych chipach bardzo jej ładnie.
Ta lalka chyba nie ma minusów xD
Podsumowanie: Jest cudna w tych nowych oczkach!






Model: Dal Puki
Imię: Aya
Właściciel: Lili Chan
Miała zabójczego wiga i śliczne oczka. Była bardzo delikatna i dziewczęca, do opisania jej cudnej sukienki brak mi słów.
Dodatkowego plusa dostaje za bardzo sympatyczną właścicielkę :)
Podsumowanie: Jeden z ładniejszych Dali, jakie widziałam.






~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kilka fotek grupowych i Miyu w nowych trampolach.












~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że niedługo spotkamy się jeszcze w bardzo podobnym gronie. Nie mogę się doczekać ponownego zobaczenia tych cudnych lalek i spotkania z ich miłymi właścicielkami.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Meet uważam za...
udany :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

12 komentarzy:

  1. Bardzo konstruktywną krytykę tutaj widzę ^^
    Co do Izumi: Boże, jak patrzę na zdjęcia tego wiga, to aż mi się słabo robi. Na szczęście już niedługo, bo Ruda poratuje starym wigiem Grell >,<
    Co do lalki Nellie: to nie ona ma na imię Rias, a inna lalka tejże właścicielki ^^
    Co to Ruby: jest podobna do Astrid, bo to ta sama "seria" - Innocent World :P
    Poza tym dzięki za miłe słowa odnośnie mnie i mojego małego menela XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda taka miłosierna, nie? XD
      Och, kurczę, jak mogłam nie zauważyć, że to inna lalka? >.<
      No nie ma za co, nie ma za co <3

      Usuń
  2. Ja nie wiedziałam, że wig mojej Ayii tak wędrował z rąk do rąk, chociaż powinnam napisać z głów do głów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No aż tak nie wędrował, wylądował tylko na łepkach Sayu i Astrid x3

      Usuń
  3. Fajnie musiało być ;) Duużo was było.
    Urokliwe zdjęcia zrobiłaś i w wielu opiniach zgadzam się z Tobą ;p
    To teraz obitsu, nowy wig dla Miyu i rozwali wszystkich~!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę.... U mnie w okolicy nie ma ŻADNEGO lalkarza.... 3:
    imaginationworldbyciella.blogspot.com
    PsychoCiella

    OdpowiedzUsuń
  5. Meet musiał bYc naprawdę udany. Każda panna jest śliczna na swój sposób. *u* Tak patrzę i nie wiem która najladniejsza. :p

    OdpowiedzUsuń