niedziela, 11 maja 2014

11th of May, Saturday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na wstępie chciałabym przeprosić za bardzo długą nieobecność.
Jednak jakoś tak dziwnie się złożyło, że najpierw wyjechałam na majówkę, potem na szkolną wycieczkę i nie chciało mi się zapowiadać, że mnie nie będzie, bo po co...
Gomen ne :c
~ przepraszam ~
W każdym razie wróciłam i piszę notkę, więc nie jest źle c:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wróciłam w piątek wieczorem, zjadłam z siostrą sushi, obejrzałam Frozen i poszłam spać.
Wczoraj szyłam.
A dzisiaj znowu szyję i jeszcze czas na jakieś zdjęcia się znajdzie c:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Miyu dostała dwie sukienki, nowe spodnie i sweter.
Wygląda uroczo w obu sukienkach i przyznam, że sama bym takie chciała x3 Obie kreacje są całkowicie zaprojektowane i uszyte przeze mnie, a zajęły mi zaskakująco mało czasu (ale za to dużo materiału i nerwów przy wszywaniu guzików >.<) Ale koniec końców jestem bardzo zadowolona i uwielbiam obie sukienki. Miyu też je lubi. I wygląda w nich cudownie.
Zdjęć w sukienkach dzisiaj nie robiłam, bo zakochałam się w jej wersji swetrowej <3
Dostała czarne leginsy, które trochę nie wyszły, ale w sumie tego nie widać. Sweterek jest na nią o wiele za duży, bo szyty na Taeyang'a (specjalnie - żeby wyglądała jakby ukradła go koledze ;p) Wygląda tak słodko, że można się rozpłynąć.
Jest prześliczna <3
Z resztą, przekonajcie się sami c:






Moja jakość... ;-;
RIP jakość TT^TT
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przy okazji, edytowałam jej szafę i zrobiłam milion wieszaków, teraz jej ciuchy ładnie sobie wiszą i mam do nich lepszy dostęp. Tylko... dużo tych ciuchów. A te wieszaki są upierdliwe w robieniu. No, ale przemogłam się i je zrobiłam, i jestem zadowolona c:



Smacznej jakości, blogspocie ._.
Mówiąc o jakości zdjęć... ostatnio wszystko ją zjada >:c
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam też bardzo dobre wieści - nowy wig już u mnie!
Na obitsu też mam zgodę (!!!) ale obecnie nie ma go na stronie, więc muszę poczekać jeszcze 4 - 5 tygodni, zanim będzie u mnie. Ale będzie c:
Dopiero o przyjściu obitsu zabiorę się za 'składanie' Miyu w całość, więc na metamorfozę trochę sobie jeszcze poczekacie c:<
Ale w sumie nie zmieni się zbyt dużo, tylko jej rzęsy urosną, włosy zgęstnieją i się wyprostują i będzie mogła wykonywać więcej ruchów.
No i wtedy zawalę Was lalkowymi zdjęciami, bo moja Miyu będzie cudowna <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To tyle na dziś, trzymajcie się <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

20 komentarzy:

  1. Masz wielki talent do szycia! Ubranka są cudowne.
    A te wieszaczki są taakie urocze *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest geniaalny, ty w ogóle masz talent do szycia (ah, gdybym miała maszynę to też bym szyła :c ). Czekam aż będzie u ciebie obitsu i wtedy cię dopadne i wybłagam żebyś mi coś uszyła. Czekamy na metamorfozę Miyu! ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      Szyć bez maszyny też się da, tylko zajmuje to 100 razy więcej czasu ;p
      Na obitsu to sobie poczekasz, jeszcze miesiąc c:<
      Na metamorfozę Miyu to czekamy zgodnie x3 <3

      Usuń
  3. Napisałam z konta klasowego, przepraszam za pomyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miyu jest taka słodka, jej ubranka, mistrzu szycia, są takie słodkie i ta urocza garderoba... <3
    Agh, muszę zobaczyć tego wiga *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Model tej lalki jest niesamowity :D
    Jak słodko jest ubrana,jakie fajne zdjęcia >3<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia to takie robione na szybko, więc ja bym o nich "fajne" nie powiedziała, ale fajnie, że Ci się podobają :D
      I dziękuję bardzo c:

      Usuń
  6. Uwielbiam Frozen, byłam na tym w kinie i tej bajki nie da się obejrzeć raz, oj nie. Miyu ślicznie w tej stylizacji, masz rację można się w niej rozpłynąć :) Sesja superaśna! A wiga już się nie mogę do czekać, a obitsu to bardzo super sprawa :) Teraz nic tylko czekać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też Frozen oglądałam drugi raz, ta bajka jest bezbłędna <3
      Dziękuję za miłe słowa c: I wierz mi, my z Miyu bardo podekscytowane czekamy na obitsu :D

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia <3 Świetnie szyjesz, a Miyu pięknie wygląda w tych ubrankach, wieszaczki są super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne klimatyczne zdjęcia..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze ciuszki ^_^
    Czekam na fotki w wigusiu ^_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      No to sobie poczekasz... x3 Ale sztuczne rzęsy już mam, zostało tylko obitsu :D

      Usuń
  10. Uhuhu.... Fajnie masz... Wejścia rosną....Ślicznie szyjesz. Ale to już wiesz senpai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Wejścia rosną, rosną i mam taki zaciesz :DD

      Usuń