niedziela, 25 maja 2014

25th of May, Saturday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiaj znów mam dobry humor! :D
*ostatnio często mam dobry humor, lalkarstwo to w moim przypadku lek na wszystkie smutki x3*
Uwaga, uwaga, razem z obitsu przyjdą...
...
*ta pełna napięcia cisza x3*
...
Dodatkowe łapki! :D
Udało mi się namówić mamę *używając cudownego tekstu - "Mamo, bo niedługo jest dzień dziecka... no i ja bym chciała dostać zgodę na zamówienie dodatkowych łapek za które zapłacę sama razem z obitsu... mogę?" - jestem z siebie taka dumna :')* na domówienie jeszcze zestawu łapek c:


Jestem przeszcześliwa :')
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiejsza notka miała się w ogóle nie pojawić, bo... no... w sumie sama nie wiem dlaczego >.< Zdjęcia zrobiłam, podpisałam i miałam wstawić, ale stwierdziłam, że te też mi się nie podobają (są trochę mocno wczorajsze i parapetowe, więc pomyślałam, że dam sobie spokój) Ale w końcu kochana Moro namówiła mnie do opublikowania ich, bo powiedziała, że są ładne, więc oto macie wczorajsze zdjęcia z parapetu.
Chciałam wyjść na dwór, ale deszcz zaczął padać, więc zrezygnowana rozłożyłam się przy drzwiach balkonowych (oj oj, a powiedziałam, że to parapet xD)
Mój ukochany Precel gapił się na mnie jak debil, ale zanim złapałam ostrość aparatem, zwiał, gadzina jedna >.<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam na moje cudne wczorajsze wypociny balkonowe :')












^ kocham te trampole, są cudowne <3 ^

Smacznego, blogspocie ;-;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na dzisiaj to tyle c:
Trzymajcie się kochani -3-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

14 komentarzy:

  1. Gratuluję łapek^^
    Zdjęcia śliczne, czymam kciuki żeby obitsu było jak najszybciej dostępne ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c: Jestem z siebie taka dumna XD
      Dziękuję bardzo :D No ja też czymam, też czymam ;p

      Usuń
  2. Gratulacje łapek..osobiście też zastanawiam się nad dodatkowymi łapkami dla Luce..no i w sumie 10$ w tą czy w tamtą.. xD
    No i bardzo podoba mi się ta sukienka..taka prosta..to moje klimaty <3
    Świetne są te butki..sama próbowałam się przemóc i je kupić, ale jednak chyba stawiam na 2 pary na mimiwoo niż jedna para takich ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D A tam, 10$ to mało przecież... XD
      Taak, ta sukienka też jest jedną z moich ulubionych c: A jak otworzę sklepik *zamierzam* na pewno będzie można takową kupić c:
      Eh, ja na mimiwoo zamawiać nie mogę, bo rodzice chrzanią, że cło będzie i nie możemy, ble ble ble... xd I te butki były dla mnie idealną okazją, kupiłam je od Moro i nie wybaczyłabym sobie gdybym tego nie zrobiła ;p

      Usuń
  3. Kolor tej sukienki i fason bardzo pasują do Miyu. Jest w niej taka urocza ^-^
    Czyste szaleństwo! Będzie miała kupę nowych rzeczy. Pewnie jest prze szczęśliwa tak jak ty ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cioto nic Ci nie zjadł ._.
      Dziękuję, dziękuję c:
      No pewnie tak XD

      Usuń
  4. Fajowo masz z łapkami ^^ I z tyloma obserwatorami xD Ale co ja narzekam... Nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję łapek ^^ Na pewno się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miyu jest śliczna <3 A Ty robisz świetne zdjęcia. Nawet taka sesja na parapecie wychodzi Ci uroczo, naprawdę podziwiam.
    I gratuluję zgody na łapki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Takie słowa "usłyszane" od Ciebie (którą to podziwiam odkąd pamiętam, Twój blog był chyba drugim lalkowym blogiem jaki poznałam ;p) są dla mnie naprawdę zaszczytem :D
      Dziękuję c:

      Usuń
  7. Cieszę się, że udało się załatwić łapki :'D Bardzo udane zdjęcia, uwielbiam Twoje fotografię i Miyu C:

    OdpowiedzUsuń