niedziela, 1 czerwca 2014

1st of June, Saturday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na wstępie chciałam życzyć wszystkim dzieciom...
Wesołego Dnia Dziecka! :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiaj znowu jestem szczęśliwa :D
*to zaskoczenie x3*
Obitsu pojawiło się na stronie o wiele wcześniej niż myślałam.
W piątek zostało wysłane :D
A jako, że ma iść trzy dni, a dzisiaj nie chodzą kurierzy powinno być jutro!
Yay!
Dostałam też śrubkę do wkręcenia neck pega od kochanej Harpery Owl *te z obitsu często się łamią* i jestem oficjalnie gotowa na skręcenie Miyu.
No, jeszcze musi przyjść samo obitsu x3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W piątek po szkole byłam z Olą i Karoliną *nie lalkującymi dziewczynami z mojej klasy* na jakimś kompletnym zadupiu w pobliżu ślicznego pałacyku *kiedyś byłam tam na urodzinach babci x3*
Wzięłam ze sobą Miyu, aparat i byłam gotowa na dłuuuugą sesję fotograficzną.
Niestety, nie wyszło, dziewczyny zażyczyły sobie, żebym to je fotografowała, więc Miyu dostała zdjęć 6 *było więcej, ale tylko te nadają się do pokazania :c*
Dzisiaj byłam u wujka *mają tam kury, gęsi i 8 kotów x3* Oczywiście Miyu i aparat pojechali ze mną.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Niestety, miałyśmy z Miyu mały wypadek, kochany wiaterek przewrócił moje maleństwo łebkiem na ziemię. Na szczęście, trafiłyśmy na jakieś miękkie miejsce i tylko nosek jest lekko zadrapany *czego i tak nie widać* 
Przy wymianie wiga, rzęs i obitsowaniu wezmę kawałek drobnego papieru ściernego i nosek 'wyszlifuję' Albo po prostu zostawię ją tak jak jest, bo w sumie trochę się tego boję ;-;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam na spam zdjęciowy ^u^

piątek










niedziela





 ^ to już po wypadku :c ^







^ Stasiek! <3 *kot mojego wujka* ^

Moja jakość zapewne zeżarta... :c
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
My z Miyu mamy trochę zepsuty humor dzisiejszym wypadkiem, ale mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i że miło spędziliście Dzień Dziecka c;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- edit -
Założyłam Flickr'a *ha - haa!*
Nie za bardzo ogarniam jeszcze jak on działa c.c
Ale macie linka x3
KLIK!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

20 komentarzy:

  1. CHORUJĘ, dzień dziecka po prostu wymarzony.

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 zdjécia od góry jest genialne !!
    Ja tez dzis zamowilam cialka dla swych plastikow :)
    Milego dnia dziecka !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Gratulacje! Widziałam też na Twoim blogu ;p
      Nawzajem c:

      Usuń
  3. Awwwwwwwww*.*
    Zdjęcia śliczne, od razu jak dojdzie obitsu to chce sesje odmienionej Miyu! ^-^
    Mnie też wiatr nie lubi ; c ale boję się tykać nosa Toshiko;/
    W każdym razie pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      Jak przyjedzie obitsu będzie spam zdjęciowy 10 razy większy niż teraz XD
      Oo, Tobie też? :c
      Ja Ciebie też <3

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! ;3 Nie przejmuj się zadrapaniem to chyba każdemu się zdarzyło. Jeżeli zdecydujesz się je wyszlifować to uważaj żeby nie uszkodzić plastiku czy makijażu. ;) Boziu, jak ja uwielbiam ten model, tak ci jej zazdroszczę. ;3 Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Właśnie się boję i chyba zostawię ją tak jak jest, jeszcze coś zepsuję c.c Dzięki za słowa otuchy c:
      Haha, śliczna jest, nie? c;
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. zdjęcia wiadomo, że śliczne, ale jaka piękna sukienka *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. No to weekend z Dniem Dziecka udany. U mnie też (;
    Jeżeli blogspot zeżarł jakość, to te zdjęcie są w realu magiczne *.*
    Miyu wyglądu promiennie, a po zreperowaniu będzie popromienna XDDD Naczy śliczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. No to czekamy na obitsu! :'D Co jak co, ale talent do zdjęć to Ty masz! Twoje fotografie są magiczne, chłonę dosłownie każdy szczegół na nich! Miyu przeurocza jak zawsze, a wypadkiem się nie przejmuj - zdarza się najlepszym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy, czekamy :D
      Dziękuję bardzo <3
      Dzięki za pocieszenie <3

      Usuń
  8. Nosek może jej dodać charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, już się do tego przyzwyczaiłam, zostawiam go tak jak jest c:

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia. *___* Bardzo mi się podobają..

    OdpowiedzUsuń