poniedziałek, 9 czerwca 2014

9th June, Monday

~ ohayo ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Notka dedykowana Deadly Droll, która nieustannie wypytywała mnie o to, czy żyję x3
Żyję, żyję x3
Miyu też żyje ;p
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam za to jednodniowe opóźnienie, ale -
a) miałam karę na komputer,
b) zmierzałam się z paroma problemami, zarówno prywatnymi, jak i lalkowymi.
Przez kilka strasznych minut zastanawiałam się nawet nad sprzedaniem Miyu D:
Ale już jest dobrze, moja plastikowa panna zostaje u mnie i wszystko jest w porządku, yay! ^u^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W ubiegły wtorek (3 czerwca) przyszła do nas paczka z Niemiec.
Pewnie domyślacie się, co było w środku c:
Łapki i obitsu, tak! :D
Nareszcie moje... mwaha hahahahahaha x3



Niestety - mamy mały problem. Wiem, że w każdym obitsu tak się robi, ale zapytam -
Głowa Miyu chwieje się strasznie w przód i w tył. Czy ktoś ma jakiś sposób na usztywnienie ciałka, żeby tak się nie robiło? Proszę o pomoc :c
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeśli chodzi o wiga, to dziewczyna chodzi raz w starym, raz w nowym.
Nie mogę się zdecydować, który lubię bardziej x3
I w ogóle, po wczorajszej wieczornej rozmowie z Moro *pozdrawiamy!* stwierdziłam, że marzy mi się blond wool wig dla Miyu. Bo czy one nie są cudne? :3
Ostatnio zaczęłam dyskusje na temat założenia mi konta bankowego *tak, nie mam własnego, moi rodzice są dziwni ;-;* więc kiedy wreszcie będę miała własne, zamówię sobie ślicznego woolka od Makarreny i Miyu będzie puchata i mięciutka -3-
Oczywiście zostajemy w blondzie c:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taki tam spam zdjęciowy, robiony w połowie dzisiaj, w połowie wczoraj.
Z tych zdjęć nie jestem zadowolona, ale może się Wam spodobają. Bo ja prawie nigdy nie jestem zadowolona ze swoich zdjeć xD
Wyszła nam niema historia *lubię takie klimaty, hehe*
Zanim zaproszę do oglądania zdjęć, pożegnajmy jakość minutką ciszy...
Dobra.
Zapraszam c:
Ja i Miyu obie nienawidzimy miłości x3
Plastik w starym wigu -3-














Kto ma pomysł o co chodzi w tej niemej historii?
Przypominam - ostatnio byliście blisko, ale nikt nie zgadł x3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oprócz tego mam moje próby robienia lalkowej biżuterii - 



Czy one nie są słodkie? -3-
Taki tam bonusik - urocza kartka, którą dostałyśmy od Harpery Owl.
Dziękujemy! c:


Pasuje kolorystycznie do kwiatków x3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To by było na tyle.
Dziękuję wszystkim za odwiedzinki c:
Do następnego razu c;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uff, zdążyłam przed 12.00 x3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

16 komentarzy:

  1. Awwww, moja karteczka XD
    Nie przejmuj się zdjęciami, bo są naprawdę dobre :3 Szczególnie podoba mi się 5 i 6 z niemej historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Twoja karteczka, jest śliczna :3
      Dziękuję :D 5 i 6 to też moje faworytki, są takie nastrojowe -3- Zawsze lubiłam zdjęcia z częścią lalki *niekoniecznie głową XD* lub lalką w tle :D

      Usuń
  2. Hah nasza rozmowa mnie też przekonała do wool i z chęcią również taki sprawię moim panną, ale chwilę poczekamy! Dziękuję za pozdrowienia :)
    Gratuluję obitsu i łapek, sama na nie czekam, ten sam zestawik ;w;
    no i super, że masz cierpliwość do lalkowej biżuterii, bo ja takowej robić nie umiem, moim "dilerem" jest Marlina i Tiny Bird, na ich biżuterii bazują moje lalki.
    Miyu jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, woolki żądzą! :D Za pozdrowionka nie ma za co c:
      Polecam Ci go, łapki są śliiiiiczne <3
      A jakoś wczoraj siedziałam wieczorkiem, kompa legalnie używać jeszcze nie mogłam i tak ponawlekałam te koraliki c: Tylko mało ich mam, muszę się wybrać po więcej ;p
      Dziękuję c:

      Usuń
  3. zdjęcia świetne i tobie też się powinny podobać i oczywiście dzięki i ciesze się że żyjesz. pozdrów ode mnie i od jej siostry swoje maleństwo bo się za nim stęskniłam. Miyuś śliczny jak zawsze, nic tylko pozazdrościć <3 obitsu fajne, nie? miła odmiana po tylu miesiącach cierpień ^^ fajnie że się widzimy niedługo i... wgl będzie fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia słabe są noo ;-; Ale dzięki XD Ja też się cieszę, że żyję, wiesz? .o.
      Z wielką radością przyjmujemy pozdrowienia, a Miyu macha do Rubysia ze swojej półki :3
      Dziękujemy, moja panna aż się zarumieniła XD
      Fajne obitsu, fajne... i świetnie, że niedługo się widzimy, he he :3

      Usuń
  4. No co za perfekcjonistka! Te zdjęcie są dobre ^u^
    Obitsu bardzo ładne, a te łapki genialnie wyglądają na zdjęciu c:
    Ło, takie małe to, a takie ładne. Szacun z tą biżuterią, pewnie trzeba sporo cierpliwości ;3
    W ogóle dawaj zdjęcia w wigu, obitsu i tych nowych sukienkach, bo już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są xd Ale dziękuję <3
      Te łapki są ogólnie genialne <3
      Wiesz, ile się wkłada te koraliki na żyłkę? x.x Masakra x.x

      Usuń
  5. Zdjęcia wyszły idealnie! Wierzę że będzie Ci się lepiej pracowało z zobitsowaną Miyu :)
    Bardzo ładne bransoletki, pozdrawiam.:3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę .w.

    Czyli, że gdybyś miała wayne'a, to on kochałby się w Miyu bez wzajemności? nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .w.
      Oj nie... jak to powiedziałam ostatnio Shiro Raven - "Miyu to taka... baba na chłopy XD" Ona tylko udaje XD ;p

      Usuń
  7. Obitsu dało jej tyle uroku. Jakby na początku nie była mega urocza. <3 xD Ukradnę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! <3 XD
      Będę ją trzymać przy sobie, nie oddam <3 x3

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoją Miyu! I Twojego bloga. I Twoje zdjęcia! :D Obitsu dodało pannie jeszcze więcej charakteru. Co do historyjki, tooo ja myślę, że chodzi o coś takiego: ukochany Miyu zostawił ją, a ona cierpi, bo z jednej strony jest na niego wściekła, a z drugiej wciąż za nim tęskni. :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju jeju jeju jeju jeju jeju jeju jeju jeju jeju jeju, dziękuuuuuuuuuuję! <3
      Co do historyjki - zgadłaś! :D W sumie to nie do końca, ale o to też chodziło, więc zaliczamy jako zgadnięcie XD

      Usuń