wtorek, 1 lipca 2014

1st July, Tuesday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na początku od razu przepraszam wszystkich *z Miyu na czele* za tę trzy tygodniową nieobecność.
Tłumaczyć się nie będę, bo i tak nic takiego zachowania nie usprawiedliwi ;-;
Tak naprawdę to po prostu nie chciało mi się pisać notek ani robić zdjęć, a Miyu brałam do ręki po to, żeby pogładzić ją po włoskach i pocałować w plastikowe czółko.
Gomen'nasai, min'na :c
~ przepraszam, wszyscy ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Teraz jesteśmy z powrotem i pakujemy się na wyjazd do Włoch.
Dokładniej, na Elbę *ta wyspa, na której był Napoleon*
Miyu jedzie ze mną i już nie może się doczekać :D To będzie jej pierwsza wyciezka poza Wrocław c;
Lata mi po ścianach w samym swetrze i zakolanówkach *bo po co się ubierać* i nie mam nawet chwili dla siebie.
Już nawet spakować się nie można, bo się wciska do walizki ._.






Jakość pewnie jak zawsze pożarta...
Zdjęć mało, wiem, ale nie mogę przyjść z pustymi rękoma, a dużo czasu nie mam, więc...
Wybaczcie ;-;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dawno obiecany Psycho Cielli - sarkofag podróżny! XD


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na koniec notki powiem, że najprawdopodobniej pojawi się u nas nowy mieszkaniec...
Zaznaczam NAJPRAWDOPODOBNIEJ i przezornie nie podaję daty c;
Także ten... trzymajmy kciuki na zgodę rodziców!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
My się już żegnamy i do zobaczenia za dwa tygodnie ;)
Będziemy za Wami tęsknić i postaramy się przywieść dużo fotek! :D


Papa! <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

26 komentarzy:

  1. Miłej wycieczki!
    Piękna lalka i zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu! :3
    Zdjęcia są genialne a Miyu jest taka śliczna! *w*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aawn, uwielbiam Miyu. </3 Jest taka cudowna i ma chyba taki sam wig jak moja Molly. xD a Twoje zdjęcia są genialne. C:
    Jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki sam, podobny c; Też się nad tym zastanawiałam XD
      Dziękujemy bardzo! :D
      Haha, generalnie to jest to aparat ukradziony tacie... XD Na imię ma Augustus i jest to Canon EOS 40D ;3 Obiektyw sobie wybrałam Canon Lens EF 50mm 1:1.8 II *spisuje z obiektywu XD* :3

      Usuń
  4. Jaka ona jest śliczna . _ . Zdjęcia niesamowicie pomysłowe :D Podobają mi się. Mam nadzieję, że jednak pojawi się ktoś nowy u ciebie ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziękujemy! <3
      A te zdjęcia to mnie jakoś naszło, najpierw miała być historyjka, ale nie chciało mi się podpisać XDDD
      Też mam nadzieję c;

      Usuń
  5. Miyu <3 Ktoś nowy ślini mi się nad ramieniem do ekranu ._. Cudne zdjęcia, jak lalka może być tak ślicznie ubrana?! Kocham ją :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, uwierz, gdyby to nie miała być niespodzianka, latałaby po całym domu wrzeszcząc i oblepiłaby sobie pokój zdjęciami XDDDD
      Dziękujemy! :D

      Usuń
  6. Och Olas wreszcie!
    Nawet nie wiesz jak czekałam <3
    Miyu świetnie wygląda "skacząc" po walizce :D
    Zdjęcia jak zwykle piękne, takie przejrzyste <3
    Mam nadzieję, że Miyu spodoba się też poza Wrocławiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, zaraz się rozpłaczę, wszyscy czekają na mnie :')
      Hahaha, dziękujemy :D
      Nikt tak o moich zdjęciach wcześniej nie powiedział, awee <3
      Na pewno jej się spodoba. Co tam, że wbrew jej woli wcisnę ją do jej starego pudła XD

      Usuń
  7. Czekałam na notkę.
    Świetne zdjęcia! :3 Rozwaliło mnie:
    "Lata mi po ścianach w samym swetrze i zakolanówkach *bo po co się ubierać*" XDD
    Życzę udanego wyjazdu. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy na mnie czekają, jakie to miłe <3 :')
      Dziękuję! :3
      Hahahaha, ja też się z tego śmieję, kiedykolwiek to czytam XDD
      Dzięki! <3

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia, pomysłowe i urocze, Miyu jest śliczna.
    Trzymam kciuki, żeby ktoś nowy się pojawił i życzę miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! :3
      My też trzymamy i życzymy udanych wakacji c;

      Usuń
  9. Ale ładne zdjęcia! Okulary są ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, straaasznie pomysłowe. ^u^ Masz uroczą modelkę, a te okulary super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czaderskie okularki ^^ I ta poduszeczka... Ładny kolor xD
    Sama-wiesz-kto-choć-raczej-nie
    czyli PsychoCiella

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, jak to się stało, że ja jeszcze nie komentowałam tego posta! Sarkofag the best, Moyu jest śliczna nawet w bluzie i zakolanowkach .w.

    OdpowiedzUsuń