piątek, 25 lipca 2014

25th of July, Friday

~ konnichiwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wczoraj spotkałam się z Mayą Naegi *dawniej Shiro Raven* Początkowo plany pokrzyżował nam deszcz, ale później ona spakowała swojego plastika i przyszła do mnie, więc spędziłyśmy razem dużo fajnego czasu :D
Fotografowanie lalek, gadanie o bzdurach, o anime, mangach i fanfikach *nie dam Ci przeczytać tego, o którym Ci mówiłam, Maya, bo nie* oglądanie filmów na YT i słuchanie k - pop'u... Generalnie było to bardzo fajne spotkanie zarówno dla nas, jak i dla naszych plastików, które się uwielbiają c;
Haha i to wpierdzielanie truskawkowych płatków podczas oglądania Ojca Mateusza u niej w domu XD
Emocje jak na grzybobraniu.
Z murem.
Tak XD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, bo Maya nie wzięła swojego aparatu *o ile on w ogóle działa .o.* a mojego obsługiwać nie umie XD Część zdjęć u mnie, część u niej *sprawiedliwy podział, ja mam fotostory, ona resztę* więc jeśli chcecie zobaczyć wszystkie zapraszam do klikania w link poniżej c;
A teraz zapraszam na dwie fotostory z udziałem Sayu (Dal Tezca) i Miyu (którą wszyscy znacie, więc nie wiem, po co jest ten nawias xdd)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
S - Sayuri
M - Miyu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

^ kto poznaje stockowego wiga Miyu? XD ^


S - Moja deska, moja deska. 
M - Mogę się pobawić?
S - Eh, no masz.
M - Yay!


 ^ te umiejętności XD ^


*ŁUBUDU*


S - *klepie po głowie, dusząc się ze śmiechu* Cudownie, cudownie.
M - Auuuu.


S - *nadal klepie po głowie, dusząc się ze śmiechu* 
M - Cicho bądź.


M - Kto to widział, taki mały skrzat, a taki zarozumiały *mierzwi włosy*


S - Grrrrr, kogo nazywasz skrzatem?!


M - Też Cię kocham *tuli*
S - Let me goooooo! D:

Mój brak umiejętności dodawania sensownych dialogów mnie powala XDD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

^ jakie ładne spineczki dostałyśmy <3 ^


M - *wczepia spinki*
S - Zostaw mnie, czemu mi to robisz...


M - Daj że spokój, wyglądasz słodziutko <3
S - Zostaw mnie *załamana*


M - Ehm, panie i panowie... przedstawiamy...
S - *stłumione szlochy*


M - No pokaż się no...
S - NIE.
M - No tylko na chwilkę...


S - Zabiję ._.

Ah, moje dialogi :')
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W między czasie napadła na nas moja orka *nie pytać, ja i Maya to dziwne duo XD* z którą to dzisiaj musiałam pojechać do weterynarza i która to całą drogę darła się tak przeraźliwie, że przypomniało mi się wczorajsze spotkanie - wypuścić orkę, wypuścić orkę!


Wcześniej wspomniane "wypuścić orkę"! XD



I napad pokojowo nastawionej Godzilli XD


... która później poszła sobie, znudzona...


... ale cały czas obserwowała nas z ukrycia.
XD
Precel zawsze przychodzi w najlepszym momencie XDD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sayu jest takim "moim" Dalem. Ma wygląd słodkiej kruszynki *chyba że odsłoni jej się brwi XDDD* ale jej mordka i charakter są... no, takie Dalowe po prostu XD
Nic nie zrobi z tego Dala takiej grzecznej dziewczynki jak Dotori. To jest foch. Taki prawdziwy foch z krwi i kości.
Taki "mój" foch ^u^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dodam jeszcze zdjęcie z ostatniego pleneru, które zyskało kilku wielbicieli na moim Flickr'ze *na którego pewnie i tak nikt z Was nie wchodzi, bo pojawiają się tam chyba tylko te zdjęcia, co tu*
Ja też jestem w nim zakochana, mimo, że kompletnie nie pasuje do wizji, którą miałam związaną z całą tą sesją *która mi nie wyszła, więc usunęłam wszystkie zdjęcia poza tym xd*


Aw aw <3
Jeszcze chyba nigdy żadne moje zdjęcie mi się tak nie podobało <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No i to by było na tyle.
Trzymajcie się, kochani, i do następnego razu! ;D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

13 komentarzy:

  1. Kociak jest boski! Jak się wabi? Jaka to rasa? :3
    Ostatnie zdjęcie jest naprawdę śliczniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia (jak zawsze) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutko <3
    Zdjęcia bardzo fajne =^w^=

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kot. ;o
    Śliczne te zdjęcia, ale ostatnie jest najlepsze. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki w imieniu Precla c;
      Dziękuję bardzo i też tak uważam ^3^

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia i przez cały czas czytałam go z uśmiechem. xD
    Precel jest podobny do mojej Poli tylko że ona to syberyjski. ;3
    Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Kotomaniacy, łączmy się!
      Ja również ;3

      Usuń
  6. 24 yr old Systems Administrator II Tessa Ducarne, hailing from McCreary enjoys watching movies like Planet Terror and Sailing. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a Sportage. Pelny raport

    OdpowiedzUsuń