środa, 30 lipca 2014

30th of July, Wenesday

~ konnichiwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na początek - tak, zmieniłam nagłówek.
I nie, nie wygląda tak jak miał wyglądać.
Buuu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wczoraj (29 lipca, wtorek) około godziny 15 odbył się kolejny meet w Pasażu Grunwaldzkim. Był to już mój czwarty i zdecydowanie najlepszy z nich :D
W meecie wzięły udział -
- Dyla
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
!!! UWAGA !!!
!!! W TYM POŚCIE ZNAJDUJĄ SIĘ DUŻE ILOŚCI MIŁOŚCI MIĘDZY DWIEMA DZIEWCZYNAMI !!!
!!! JEŚLI CIĘ TO ODPYCHA, NIE CZYTAJ POSTA PONIŻEJ POTRÓJNEJ FALI !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tym razem meet podobał mi się od początku do końca. Było miło i kameralnie, nie było żadnych grupek, rozmawiałyśmy ze sobą, śmiałyśmy się i wszystko było w porządku.
Po jakimś czasie trochę nam jednak odwaliło *pozdrawiamy Wiosło i Raven! XD* i działy się dziwne rzeczy... XD
Koniec końców, nikt nie ucierpiał, ale Maya chyba nienawidzi mnie, Wiosła i Raven, ups XD
Ale mogę śmiało powiedzieć, że to był najlepszy meet mojego życia i mam nadzieję, że powtórzymy go jeszcze wiele, wiele razy :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie będę gadać dużo, bo mam zdjęć od zas*ania XD
Nie mam też faworytek c;
*no dobra, mam, ale te dwie uwielbiam tylko razem, oddzielnie nie bardzo - pozdrawiamy kumatych XD*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Model: Pullip Purezza
Imię: Nina
Właściciel: Dyla
Nina była bardzo ładną lalką z świetnym wigiem *który niestety ciągle jej spadał ;c* Bardzo ładny kolor i świetna jakość, bardzo jej też pasował.
Obitsu M i wielkość tych cycków w porównaniu do obitsu Miyu... uau, moja mała ma chyba teraz kompleksy! XD
Nina miała też świetne chipy autorstwa Makarreny, naprawdę cudowne!
I świetny zestawik od Brokuły c;
Minusikiem były lekko zadrapane usta ;c
Podsumowanie: Bardzo ładna Pullip z świetnym wigiem *i dużymi cyckami* !






Model: Dal Gloomy Bear
Imię: Lucy
Właściciel: Dyla
Ten mały skrzacik podbił moje serce.
Śliczna twarzyczka, cudne ciemne oczka i wig o genialnej jakości i świetnym kształcie.
Lucy *w normalnych okolicznościach* byłaby na pewno moim numerem jeden! *obecnie jest druga, niestety została przegoniona*
Miała świetne bransoletki z uroczych koralików, śliczną opaskę z gumek, słodziachną sukienkę i świetne lalkowe trampki.
Tylko to obitsu... nie usztywnione, żyło własnym życiem XD
Gdybym mogła, wypućkałabym ją za policzki i nie oddała -3- *pućki pućki*
Podsumowanie: Świetna Dal, uwielbiam i ukradnę! <3






Model: Dal Tezca
Imię: Sayuri
Właściciel: Maya Naegi
Model lalki jest paskudny, nie cierpię go. Ma okropnego wiga z krzywą grzywką, brwi jak mały szatan i czarny makijaż, fuj. Chociaż stock fajny.
Sayuri jednak, po dobraniu jej wiga z długą grzywką *stockowego Miyu XD* i zakryciu tych szatańskich brwi i makijażu, jest bardzo ładna. Ma delikatny makijaż i słodkie oczka, a blond bardzo do niej pasuje.
Plus, niedawno zdobyte obitsu.
W sukience mojego autorstwa i opasce Dyli wyglądała naprawdę ślicznie.
Podsumowanie: Słodziak!




Model: Pullip Innocent World Fraulien
Imię: Astrid
Właściciel: Wiosło z Cheshire
Ass od ostatniego meeta nie zmieniła się zbytnio, dostała tylko obitsu i nowe, zielone, chipy autorstwa utalentowanej Makarreny.
Wiosło niedługo kupuje wiga *a przynajmniej tak uparcie twierdzi XD*
W ciuszkach mojego autorstwa, kędzierzawym wigu i opasce autorstwa właścicielki, mimo że  rozczochrana, jest wciąż bardzo ładna.
Niestety jej samej zdjęć nie zrobiłam, pojawia się tylko na grupowym i wieeelu fotkach z koleżanką *do wszystkich odważnych - zobaczycie ją wiele razy, nie ma stracha*
Podsumowanie: Ukradnę, obiecuję.

Model: Pullip Akemi Homura
Imię: Izumi
Właściciel: Blue Raven
*już się nawet przyzwyczaiłam do jej imienia! XD - ciekawe dlaczego XDDDD*
Izumi nie zmieniła się wcale od ostatniego meeta - obitsu, stare chipy i wig, wyglądający... jak sama nie wiem co XD Próbowałam podrzucić pomysł podcięcia go, ale chyba się nie przyjął ;c
Raven zajmuje się teraz cosplay'em i skończyła z lalkowaniem *ale na meety przychodzi i bardzo dobrze*
Sama Izumi... hm... model w ogóle mi się nie podoba. Po obejrzeniu Madoki strasznie się do niego śliniłam, ale po zobaczeniu przedstawicielki... stock ma śliczny, ale twarz bladą jak truposz z make up'em wyglądającym jak podkrążone oczy.
Także ten, Izumi zbyt piękna nie jest.
Ale ją uwielbiam. Kocham ją całym serduchem, to ona wciągnęła mnie w świat lalek i na wczorajszym meecie podskoczyła w mojej tabeli najukochańszych lalek na prawie najwyższy poziom.
Zdjęć jej samej też nie mam, tak jak Ass, ale wszyscy odważni zobaczą jej dzisiaj naprawdę dużo *pozdrowienia dla kumatych*
Podsumowanie: Nie lubię modelu, ale Izumi kocham. Ukradnę.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fotka grupowa! Yay!
Ass to ta rudowłosa piękność z zielonymi oczkami, a Izumi ta niebieskooka piękność z szaro - czarnymi - przypominającymi zdechłego szopa - włosami. Tak XD



!!! UWAGA, POTRÓJNA FALA !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Teraz to się zacznie, muehehehe c:<
Wszyscy wiecie *dobra, nikt nie wie xd* że uwielbiam yuri - anime i mangę o tematyce lesbijskiej *tak, yaoi też uwielbiam - JESTEM PO TRZECH STRONACH TĘCZY :D*
No i jako, że Wiosło i Raven też są po trzeciej stronie tęczy *czytaj - lubią yuri* stwierdziły, że Ass i Izumi są razem, tworząc jeden z dwóch najcudowniejszych paringów, jakie są na tym świecie *z MakoHaru nie wygrają, sorry not sorry ;c* - Azumi <3 **lub Istrid, jak kto woli - ja wolę Azumi - przyzwyczajenie**
Kiedy ja się dowiedziałam... no cóż, każdy może się domyślić, że nie mogłam opanować fangirlu *Miyu też nie mogła - ale o tym później* i już zabrałam się za focenie Azumi.
Więc tak. Zapraszam na spam zdjęciowy z trzeciej strony tęczy <3
Przedstawiamy mój najukochańszy paring yuri i drugi najukochańszy ze wszystkich paringów -
Azumi!
*zdjęcia są do siebie podobne, bo robiłam ich ile wlezie, mając potem wybrać najładniejsze - niestety nie mogłam przemóc się do usunięcia chociaż jednego XD*











 ^ za kulisami zdjęcia grupowego - wcale nie ustawiłyśmy ich tak, żeby trzymały się za ręce, tak, żeby nikt nie widział XDD ^








Dla wyjaśnienia - planowałyśmy zrobić dwa zdjęcia grupowe, jedno normalne, a drugie na którym Ass i Izumi będą się obściskiwać. Niestety, większość lalek zmyła się, zanim zdążyłyśmy ustawić pocałunek i tak powstała Miyu fangirl XD
Miyu, jak wiedzą wszyscy, którzy przeczytali jej opis w Moich lalkach, uwielbia yuri i yaoi. I nie mogła się powstrzymać od zerkania na nich z ukrycia *lub nawet całkiem otwarcie*
Miyu - hardcore Azumi shipper XD
Planowałam zedytować zdjęcia w xiuxiu, dodając charakterystyczny 'nosebleed' i 'sparkle sparkle' aby Miyu wyglądała mniej więcej tak - 






... ale nie potrafię edytować zdjęć w xiuxiu, więc zadowólcie się tym, co macie - moimi podpisami. Sorry.
M - Miyu.




M - *sparkle sparkle*



M - *fangirl* *sparkle sparkle*



M - *nosebleed* *czysty fangirl* *sparkle sparkle*



M - *kompletny brak kontroli nad sobą*



M - *omdlenie z fangirlu*

No XD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A dlaczego Maya nas nienawidzi? *mnie, Wiosła i Raven*
Chciałyśmy zrobić romantyczną sesję Miyu i Sayuri *Miyuri, uhuhuhu* ale Maya się nie zgodziła.
Kiedy poszła do McDonald'a, porwałyśmy Sayu i pocykałyśmy jej zdjęcia z Miyu XDD
Niestety ja ich nie mam, Wiosło nie potrafi obsługiwać mojego aparatu - zrobiła jedno, ale kompletnie nie nadawało się do użytku XD
Raven ma ich dużo i obiecała wstawić XDD <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A Miyu zmieniła się w fangirla do tego stopnia, że obkleiła sobie pokój zdjęciami Azumi. Ale cóż - rozumiem ją w każdym wypadku *nerwowo wchodzi w swój MakoHaru folder 'jak żyć panie premierze jak żyć' - 302 elementy >//////////<*
I zgadzam się z nią. Ale nie mogę sobie obkleić pokoju, bo rodzice wzięliby mnie za idiotkę, ups XD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
M - Miyu



M - Nie potrzebuję Cię już, Alex...


M - ... teraz...


M - ... mam Azumi *wzrok szaleńca*





Ukrywanie przed rodzicami pasji mojej lalki może być trudne ;~;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Meet uważam za...
NAJLEPSZY MEET POD SŁOŃCEM!
AZUMI GÓRĄ!
YEEEE!
<3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę meeta. ;w;
    Miyu fangirl powala. xD Nie mogę się przestać śmiać. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie! XD
      Hahahahahaha, ja też XD Śmieję się od wczoraj XDDD

      Usuń
  2. Zazdroszczę meeta. Plastiki śliczne jak zawsze i jestem zauroczona Ass z nowymi chipami *w* Miyu powinna się chyba leczyć XDD pozdrawiam i całuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, do twarzy jej, prawda? *o*
      Daj se spokój, szczęśliwa jest XDD Miyu, leczmy się razem! XDD
      Pozdrawiamy i całujemy razem z Miyu <3

      Usuń
  3. Boże jedyny, Miyu mnie zwaliła z krzesła, DOSŁOWNIE. Jest prawie jak ja, ale ja w mniejszym stopniu, duuużo mniejszym X'D Hahaha widzę, że meet się bardzo udał, lalki śliczne, każda na swój sposób *w* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się dogadamy w trójkę XDDD :')
      Dziękuję w imieniu swoim i innych meetowiczek c;
      Pozdrowienia ode mnie i Miyu!

      Usuń
  4. Było super <3
    Azumi górą, wszyscy na trzecią stronę tęczy! Tylko bidulki tam musiały klęczeć przez pół godziny, Olas oszalał xD
    Ninkowi wig juz nie będzie odpadał, bo magik czaruje xD NIGDZIE nie ma tej felernej taśmy dwustronnej, no ;_;
    Pozdrawiamy i liczymy na następne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay! Jakie bidulki, jak się mogły całować cały czas to szczęściary!
      No i prawidłowo XDD
      Całuski ode mnie i Miyu <3

      Usuń
  5. Ykhm, ten tego, niezłe rzeczy się dzieją na tych waszych meetach. xD Boziu, co ja w ogóle oglądam? xd I can't stop laughing. :D Wyobrażam sobie innych ludzi którzy to widzieli. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah, ten meet to było arcydzieło XDDDDD
      Słuchaj, jeden gościu jak obczaił co się dzieje to zaczął się do nas uśmiechać, lol XDDDDD

      Usuń
    2. Dla mnie najlepszy był ochroniarz- łazi w te i spowrotem i nagle 'Boże, co to są za dziewczynki...' xDDD

      Usuń
    3. Ja tam bardziej jarałam się tym yuristą, dobry był XDD

      Usuń
  6. Ja chcem na takiego meet'a <3 Zazdrość, opisy powalają, a miłosne zdjęcia są... SPARKLE SPARKLE! XD Pozdrawiam, i zazdroszczę, ja

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, tyle tu sesji, że nie wiem, którą skomentować. Lalkowa miłość spodobała mi się najbardziej. Śliczne i subtelne przedstawienie, czyli tak, jak być powinno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i yuri to cudowne połączenie :') Chyba mam wrodzony talent XD
      Dziękuję bardzo c:

      Usuń
  8. Jeny jakie super zdjęcia! Takiego meetu to zazdroszczę bardzo :D

    OdpowiedzUsuń