niedziela, 20 lipca 2014

20th July, Sunday

*konnichiwa*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wybaczcie za 5. dniowe spóźnienie tej notki, ale zdjęć mam... no, dość dużo *pragnę powiedzieć, że większość i tak, w mojej drobiazgowej selekcji, musiała zostać usunięta, jak zawsze ;-;* i nie chciało mi się ich kopiować xdd
No i jeszcze dwa dni zajęło mi zabranie się za podpisywanie tych zdjęć, co zrobiłam na przeciągu dwóch kolejnych xd
Moje lenistwo. Tak bardzo </3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W każdym razie, byłam we Włoszech *tak dla przypomnienia*
Najpierw w Dro, nad Gardą, skąd zdjęć nie mam, bo były to tylko dwa dni, nawet niepełne.
Później na Elbie *dokładniej nie wiem xd* skąd zdjęcia mam, bo był to tydzień.
A na koniec w Dolomitach, skąd zdjęć nie mam, bo torturowano mnie chodzeniem po górach, fuuu.
Ogólnie było fajnie, ale jakiś czas temu usztywniana głowa Miyu ponownie się trochę rozgibała, co entuzjazmem mnie nie napawa ;~;
No.
Ale niczego nie zgubiłyśmy, nie porwałyśmy i wracamy całe i zdrowe.
Tylko Wasz *i mój* ukochany sarkofag podróżny nie do końca przeżył tę podróż i będę musiała uszyć jego następcę ;~;
RIP sarkofag ;~;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I uwaga, uwaga...
Po raz pierwszy w historii świata...
Jestem względnie zadowolona z tych zdjęć ^u^
Niektóre są do siebie bardzo podobne, ale po prostu wszystkie są ładne, więc... *ta wrodzona skromność XD*
Enjoy!














 ^ te zdjęcia różnią się tylko falą, ale oba mi się podobają -3- ^



Ładne, co? -3-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co do kogoś nowego -
Niestety nikogo w najbliższym czasie nie będzie, bo pożarłam się z rodzicami *baaardzo* a mojego ukochanego modelu nie ma obecnie w sprzedaży ;~;
Więc chyba zostaje mi tylko zbieranie na MDD Illyę i DD Saber lub DD Saber Lily *nie potrafię się zdecydować, obie kocham - Saber to jest moja Saber, Saber z Fate Zero, ale Saber Lily ma taką śliczną buźkę i zbroję i ahsgdaahgfajamasdf* bo Groove nie odpisuje na moje pytania, świnie jedne.
Będę ich pytać tak długo, jak odpowiedzą, ich problem ^3^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że fajnie spędzacie wakacje *ja na przykład cały czas siedzę w piżamie, a co tam, i zabieram się do szycia a) cosplayu Chitandy, za który zabieram się od stu lat, b) piżamy pomidora na przyszły cosplay Kyoko, bo czemu nie XD*
Trzymajta się tam -3-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

16 komentarzy:

  1. Piękne fotki.
    nie rozpisuje się, idę oglądać Madokę dalej~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i śliczna Miyu. Już mnie nie ma. -×-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś w stanie opanować swojego należenia do lalkarzy, ja to wiem -3-
      Dziękuję bardzo w każdym razie c:

      Usuń
  3. Wow, zdjęcie 9 jest takie... magiczne. Jestem oczarowana. 'o'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Moja siostra powiedziała, że Miyu wygląda na nim jak syrena, może dlatego XD

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia! Dziewiąte jest takie EMEJZING *ten akcent Krupy, lolesław*. A, no i śliczne zdjęcia,
    Mówiłam, ze śliczne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, zdjęcia są naprawdę ładne, zgodzę się z Tobą :D
    Ja wakacje spędzam czasem bardziej produktywnie, czasem totalnie leniwie. Ale myślę, że i to i to jest bardzo potrzebne.
    Zazdroszczę wyjazdu do Włoch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję :D
      No, w końcu trzeba odpocząć, ale całe dwa miesiące nie ruszania nawet palcem u nogi mogą dać się we znaki, zgoda XD

      Usuń
  6. No nie dziwię się, że Ci się podobają..są cudne ! Chyba najbardziej podobają mi się te nad wodą :)
    Od lat marze o wyjeździe do Włoszech (włoch ?), ale jest jedna osoba która musiałaby ze mną pojechać..czego sobie nie wyobrażam, więc do kraju makaronu i pizzy jeszcze długo nie zawitam.
    I mam pytanko..wiesz o co chodzi z tymi ''piramidkami' z kamyczków które układa się w różnych miejscach..? Twoja panna robiła taki..ale za Chiny nie wiem co one oznaczają (chodź sama takie stawiałam, w scandynavi są co zakręt..nie mogłam oprzeć się pokusie xD) I tak mnie męczy bo nigzie i nikt nie wie co one oznaczają >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :D
      Oo :c No, trzymam kciuki, żebyś jednak zawitała :D
      Nie mam bladego pojęcia, moim zdaniem po prostu wygląda to fajnie, więc... XD

      Usuń
  7. A ja cosplay zamawiam, bo jestem leniem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha XD
      Nie, dla mnie czar cosplayu to uszycie go samemu ^u^

      Usuń
  8. jeju zdjęcia są cudowne *O* do tego tak bardzo kocham ten model :3 kocham ja :D
    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale przyjdę tam w nocy i ci ją zabiorę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Uważaj, bo się zarumieni XD
      NOPE! Zgłaszam sprzeciw!

      Usuń