sobota, 24 maja 2014

24th of May, Sunday

~ konnichiwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiaj mam bardzo dobry humor, jest możliwość, że obitsu zawita u mnie szybciej niż myślałam.
Będzie za jakieś 2 tygodnie! :D (powinno)
Oczywiście, nadal nie ma go na stanie, ale niedługo będzie, za gdzieś około tygodnia, może dwóch. I teraz - mimo, że na stronie napisali, że przesyłki poza Niemcy pojawią się w domu zamawiającego po 6 - 8 dniach od złożenia zamówienia, okazało się, że kochana Moro zamawiała stamtąd swoją Cookie i przyszła w trzy dni.
Więc jest szansa, że obitsu będzie już niebawem :D
*tak bardzo mam radochę x3*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak wiadomo, podjęłam też decyzję o wymienieniu rzęs.
Strasznie się bałam na początku, ale po podpytaniu się Rudej i zobaczeniu tutoriala na blogu Usagi oraz filmiku na YouTube, postanowiłam na pewno to zrobić.
Rzęsy mam.
Klej mam.
Odwagę na to też mam.
Ale rodzice nie wiedzą x3
Mam nadzieję, że nie będą się mnie czepiać o to, że wymieniam Miyu rzęsy... Ale oni potrafią czepiać się o wszystko.
E tam, moja sprawa -3-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pogoda jest zryta i w sumie nie wiem co się dzieje. Jest gorąco i świeci słońce, ale wczoraj wieczorem tak zaczęło lać, że już się pożegnałam z myślą weekendowych zdjęć na dworze. Rano też padało. Potem słońce (i serio chciałam wyjść na zdjęcia, ale się zagadałam na ask'u - a właśnie, po prawej możecie zadać mi pytanie, odpowiem na nie najszybciej jak będę mogła, oczywiście na pytania w komentarzach też odpowiem)
A teraz?
Teraz pada.
Chociaż... czyżby przestało?
Nie.
Ale...
Z resztą, nie wiem sama >.<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Żeby nie było, że przychodzę bez zdjęć, wstawię zaległą sesję, której nie chciałam wstawić, ale stwierdziłam, że może jednak, więc... -3-
Zdjęcia takie nastrojowe, uuuu x3
Oczywiście nie wypowiadam się na temat mojej jakości ._.







^ tutaj jest łezka na policzku, ale jakość zeżarta, więc pewnie nie widać ;-; ^
^ i mój aparat jest dziwny ._. ostrość ustawiona na usta, a on już mi rozmywa oko XD ^






Ostatnio widziałam na jednym blogu taką niemą historię i stwierdziłam, że te moje zdjęcia też do takiego opisu pasują -3-
Więc piszcie w komentarzach jaka może być ta historia -3-
Liczę na kreatywność! :D XD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Trzymajcie się wszyscy -3-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

16 komentarzy:

  1. Miyu tęskni za swoim chłopakiem. XD zdjęcia śliczne i ja też nie mogę się doczekać twojego obitsu, bo będzie cię można męczyć o ubranka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, blisko jesteś, ale nie trafiłaś. Uprzedzam, to jest dość skomplikowana historia XD
      Dziękuję, dziękuję :D Ta ukryta podłość ._. *mogłam się tego spodziewać XD*

      Usuń
  2. Jejciu jaka prześliczna Miyu ;o
    ... i boskie zdjęcia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.... Może chłopak Miyu wyruszył na wojnę i zaginął w akcji? XD
    Świetne zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca, ale zbliżacie się, bo faktycznie wyjechał XD
      Dzięki :D

      Usuń
  4. Ja wiem o czym to! ^^
    Ukochanego Taey. Miyu nie będzie, bo zamiast tego będzie miała damskie ciało xD
    A tak całkiem serio to naprawdę fajnie wyszła ta sesja, teraz czekam na te zdjęcia z obitsu! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, taaak XD Ale ta historia ma o wiele głębsze znaczenie i w ogóle... XD
      Dziękuję :D Na zdjęcia z obitsu chyba jeszcze poczekasz, bo nie zamierzam próżnować w czasie tych dwóch tygodni -3-

      Usuń
  5. Zdjęcia są super zrobione, a ta historia została fajowo uchwycona ^.^
    Nie będę zgadywać o co chodzi, bo i tak nie trafię x3
    Miyu po metamorfozie będzie śliczna, już to wiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki <3
      Tak bardzo brak wiary w siebie ._.
      Mam nadzieję -3-

      Usuń
  6. Ekhm... chcesz, żeby twoja Miyu była szczęśliwa? Zamów jej taeyanga! W okazyjnej cenie 270 zł :* A zdjęcia śliczne. Jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha XD A Apple go nie kupuje w końcu?
      A z resztą, nie mogę :c Obitsu chyba uszczęśliwi nas bardziej...
      Dziękuję bardzo C:

      Usuń
  7. Ale fajne są te mini zdjęcia. *u*
    Kup taeyanga! Obitsu poczeka... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      NOPE! D: *nie zmieniaj zdania, nie zmieniaj zdania Lavi!*

      Usuń
  8. Jest naprawdę świetna ^^
    Btw. co z moją poduszką?! xD

    OdpowiedzUsuń