niedziela, 18 maja 2014

18th of May, Saturday

~ konnichiwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na sam początek chcę powiedzieć, że jestem zła na samą siebie.
I na moją mamę (wszyscy ją znamy i wiemy, jaki to geniusz xd)
Jak zapewne wiecie, od daaaawna marzy mi się Taeyang Wayne. Myślę o nim prawie cały czas, wiem, że nazwałabym go Alex, że byłby taki arcyprzystojny i arcypopularny, ale zakochał by się w Miyu, gyaa...
W każdym razie, ostatnio jedna dziewczyna chce go sprzedać.
No to oczywiście wyczaiłam, że muszę go mieć, nie? x3
Poleciałam do mamy, ona tę informację przyjęła z dziwnym spokojem, wszystko było świetnie. Już miałam powiedzieć, że go kupię... a nagle mama powiedziała, że nie mogę go kupić za pieniądze z mojego konta i jeśli go kupię, to trzeba będzie dłużej poczekać na obitsu dla Miyu.
No i stwierdziłam, że jeśli mam wybierać między obitsu a Wayne'm, to wybieram obitsu.
Gdybym wybrała Wayne'a niedługo już by do mnie jechał, uuuueeeee :'(
No, ale cóż.
Przynajmniej Miyu będzie miała obitsu.
Za miesiąc ._.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ostatnio zauważyłam, że o wiele więcej szyję niż fotografuję. Wczoraj postanowiłam zacząć szyć pierdołki na wyjazd na wakacje (stwierdziłam, że zobitsowana już Miyu pojedzie z nami) i szyłam, szyłam, szyłam. Miyu ma nową piżamę (która tym razem wygląda jak piżama) śpiwór, dwie góry od stroju kąpielowego (dół okazał się dla mnie zbyt wielkim wyzwaniem - szyłam go trzy razy, za każdym razem wychodził za mały ._.) nową sukienkę, opaskę na włosy i uroczą kamizelkę oraz taką śmieszną wielką poduchę, związywaną wstążkami, w którą będę Miyu pakować (podpatrzyłam pomysł u Lili Chan, to coś jest czadowe!)
No i tak patrząc na te wszystkie rzeczy, których nie pokazałam (w tym te dwie sukienki z poprzedniego posta) stwierdziłam, że przydałoby się jakieś zdjęcia zrobić. No i zrobiłam c:
Tło niestety okazało się zbyt przezroczyste, ale co tam...
Zapraszam, podziwiajcie mój brak talentu x3







 ^ moje ulubione ^






^ ach, te odbarwione łapki... nie moja wina ;-; ^

Cud porannego światła zmienia kolor zdjęć, jak pięknie...
Blogspocik dzisiaj głodny, jakość zeżarta... nieprawdaż? ;-;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak widać, przez większość zdjęć Miyu stoi (te trampki to coś cudownego) Ale nie wyobrażacie sobie tej mordęgi przy ustawianiu jej, raaany. Prawa noga tak jej się rozgibała, że na to już nie mam słów.
Stawiam Miyu - stoi stoi... sru! prawa noga sobie gdzieś odjeżdża - Miyu leży ._.
Obitsu, ja Cię pragnę!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tyle na dzisiaj c:
Miłego dnia wszystkim!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

20 komentarzy:

  1. Awwww! Gratuluje szycia wielkiego!
    Szkoda, że Taeyanga nie będzie, no ale obitsu lepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      No szkoda, szkoda... ale obitsu ważniejsze, masz rację c;

      Usuń
  2. Te sukienki są cudowne *.* Idealnie pasują do Miyu.
    Taeyang przynajmniej nie ucieknie, a dyniogłowej potrzebne jest obitsu i to szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki c:
      Taeyang ucieknie, właśnie w tym rzecz... nigdzie go nie ma XD Ale obitsu jest potrzebne. Tak. Bardzo potrzebne.

      Usuń
  3. Ojeju, ale Ty ślicznie szyjesz <3 Piękne są te ubranka. A zdjęcia cud miód i orzeszki, są naprawdę mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Miałam wrażenie, że zdjęcia takie jakieś sobie... Ale naprawdę dziękuję <3

      Usuń
  4. Super! Najbardziej podobają mi się 7 i 11 zdjęcia.
    Sukienki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez chce umieć tak szyć T.T
    Sukienki i cała reszta - mistrzowskie wykonanie! *-*
    Ja umiem zrobić tylko sukienkę z rurki ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nauczysz się!
      Dziękuję :D
      Od czegoś trzeba zacząć, nie? XD

      Usuń
  6. Zdjęcia pierwsza klasa, serio!
    Taeyanga szkoda, szczerze mówiąc, ja bym chyba wayne'a wzięła, bo lalek ucieknie, obitsu nie :P Z drugiej strony mniej-więcej znam to uczucie pt. "obitsu, jak mi ciebie brak!". Gdzieś jeszcze znajdziesz królewicza dla Miyu, nie martw się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Ehhh, no właśnie kurde tak się tym gryzę i gryzę... zwłaszcza, że pytałam na Plastic Pop czy będą go mieli i powiedzieli, że nie... ;-;
      Ale tak, obitsu ważniejsze! *nie zmieniaj zdania, nie zmieniaj xd*

      Usuń
    2. Na ebayu na pewno ktoś bedzie sprzedawał ;)

      Zdjęcia są naprawdę świetne :)

      Usuń
    3. Oby :)
      Dzięki wielkie :D

      Usuń
  7. Chciałabym zobaczyć poduchę xD
    Your mum is genius. I like She xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu ty masz taką cudną lalkę?! No czemu, powiedz mi! I ten wig... Zdjęcia śliczne, i piękne sukienki. Czego chcieć więcej? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo model ładny, hue hue c:
      Dziękuję bardzo :D

      Usuń
  9. Oryginalnością nie zabłysnę, no ale muszę to powiedzieć: cudownie szyjesz! :D A Twoją Miyu uwielbiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuniu, dziękuję bardzo! <3
      Miyu czuje się zaszczycona x3 :D

      Usuń