sobota, 12 kwietnia 2014

12th of April, Sunday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zauważyłam ostatnio, że jakoś strasznie dużo się udzielam. Mimo, że Miyu ma słabego wiga i brakuje jej obitsu, cały czas zabieram ją na zdjęcia.
A na początku jęczałam, że nie mogę fotografować przez to ciałko.
Watashi - wa baka desu ._.
~ jestem głupkiem~
To, że dobrze mi się pracuje z ciałkiem ze stocku i stockowym wigiem nie oznacza oczywiście, że nie chcę nowego wiga ani obitsu, ale nie muszę pozostawiać mojej pasji przez rodziców i tego, że nie chcą się zgodzić.
A wiga i tak niedługo dostanę, trzeba jeszcze poczekać chwilę na obitsu.
...
W temacie obitsu...
Mam wrażenie, że małej się zaraz odłamie kciuk, pomocy ;-;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zabrałam dzisiaj aparat taty, bo stwierdziłam, że zatroszczę się o lepszy sprzęt i nie będę robić zdjęć moim małym kieszonkowcem.
Pół godziny zajęło mi obczajenie jak to cholerstwo działa.
Ale koniec końców spłodziłam 18 arcydzieł, z których jestem dumna.
Fotografie przedstawiają Miyu, Precla i kwiatki.
Zapraszam.



















Blogspotowi życzymy smacznej jakości...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem, wiem, zdjęcia nie są jakieś bardzo mistrzowskie, ale mi się bardzo podobają.
To, na którym Miyu wisi do góry nogami nieomal przyprawiło mnie o atak serca.
I oczywiście, obowiązkowe zdjęcie stópek...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

8 komentarzy:

  1. Mm, Precel, jaki model! XD
    Ach, te stópki Miyu... Ej, niezłe zdjęcia robi ten byk
    Tsukimi, cóż za rozwój. Widzę, że fotografia Cię fascynuje -.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent... Uhuhu... To nawet mało powiedziane
    PsychoCiella

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia . Kciuk podklej póki jeszcze się trzyma. Miałam to sama z moją pullip panna . Wig Twojej panny bardzo mi się podoba ma śliczny kolor wygląda na bardzo mięciutki :))) . Zmiany zmiany tak trzeba czekać . Obitsu fajna sprawa , ale dobrze ,że potrafisz się nią zająć i bez niego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Wig jest miękki, ale końce się zniszczyły, niedługo będzie miała nowy w bardzo podobnym kolorze ;)
      A czym Ty podklejałaś kciuka swojej Pullip? Boję się, że zniszczy mi się jeszcze bardziej, jak potraktuję ją czymś nieznanym >.<

      Usuń
    2. Dosyć brutalnie bo Cjanopan . Ostrożnie i delikatnie szpileczką nanieś i będzie się trzymał długo bardzo długo ..... bardzo długo.

      Usuń
    3. Dziękuję, dziękuję! <3
      Ratujesz Miyu palec! <3

      Usuń