sobota, 19 kwietnia 2014

19th of April, Sunday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiaj stwierdziłam, że mam ochotę zrobić zdjęcia. Więc łapiemy za Miyu, aparat i wywalamy na zewnątrz kota. 
No i skończyło się tak, że Miyu dostała 7 zdjęć, a Precel 11 XD
Coś ostatnio nie idzie mi fotografowanie dyńki, może to przez tego wiga i to głupie ciałko. Precel wydaje mi się wdzięczniejszym modelem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A więc zapraszam, podziwiajcie!







ahh, takie to śliczne <3











jęzorek x3

A teraz...
... panie i panowie, przed państwem...
...
<pełna napięcia cisza>
...
Najlepsze zdjęcie jakie udało mi się kiedykolwiek zrobić!


Mój futrzasty przystojniak <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A tu mam taki mały bonusik - ani Miyu, ani Precel.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A z okazji zbliżających się Świąt chciałabym życzyć wszystkim...
Wesołej i Rodzinnej Wielkanocy :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

14 komentarzy:

  1. To z nóżkami Miyu jest przeeecudne <3
    Precel - te zmysłowe zmrużone oczy XD
    Ale to zdjęcie z paszczą futrzaka faktycznie jest genialne!
    Miłego dyngusa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ktoś tu też kocha stopy <3
      ~
      Nawzajem.

      Usuń
  2. Znam ból lalkowego ciałka, chcę robić zdjęcie, lalka nie pozuje i mnie strzela. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dokładnie ;-;
      Ale słuchaj! Moja mama chyba mi niedługo obitsu zamówi! :D

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia. Masz śliczna lalke i pięknego kociaka. ;D

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Whoa.... Jak zwykle Twoje zdjęca są boskie *.*. U mnie w osiedlowym domu kultury jest konkurs na zdjęcie zwierzaka... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Hahaha, no wiem XD
      Pulpet jeden XDDD
      Ale i tak schudł ostatnio! :D

      Usuń
  6. 2 i przedostatnie zdjecia plastika sá genialne :)
    A kota to ja ci kiedyš ukradné..co prawda boje sie kotów, ale nie pogardzilabym takim modelem do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Wiesz co, mam wrażenie, że ten tchórz się bardziej bał Ciebie niż Ty jego xD

      Usuń
  7. Fajna jest Miyu, jeden z najładniejszych modeli Pullipów moim zdaniem :) Rzęsy kupowałam w Cool Cat, ale wyglądają jak zwykłe sztuczne rzęsy dla ludzi, tylko trzeba je odpowiednio przyciąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Z tymi rzęsami to tak właśnie myślałam ;)

      Usuń