niedziela, 23 marca 2014

23rd of March, Saturday

~ ohayo ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Długo mnie nie było, wiem, ale powracam.
Nie było mnie, bo nie miałam pomysłu na pisanie, zdjęcia i szycie.
Generalnie to nie miałam pomysłu na cokolwiek.
>.<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Powracam z kilkoma zdjęciami mojej plastikowej i jej nową uroczą sukienką.
Nowy ciuszek został w całości uszyty przeze mnie i jestem z niego strasznie dumna.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pierwsze 3 zdjęcia są z przed - przed - wczoraj, a reszta z dzisiaj.
W tej cudnej sukience chciałam jej zrobić jak najwięcej zdjęć, w końcu wiosna przyszła.
Ale szłam na aikido i akurat dziadek przyjechał to musiałam się zbierać. Kiedy wróciłam, światła nie było.
W piątek nie robiłam bo mi się nie chciało.
Wczoraj obejrzałam sobie anime - Puella Magi Madoka Magica - które serdecznie polecam.
A dzisiaj pada deszcz, ja oglądam głupawe anime o ludziach, którzy żyją w morzu - Nagi no Asukara  <ma przecudną kreskę, ale moja siostra mówi, że jest nudne> - i postanowiłam wyciągnąć z szafy mój uroczy mały kocyk owcę, z którym zwykłam spać, gdy byłam mała.
No i tak patrząc na ten kocyk stwierdziłam, że położę na nim Miyu i zobaczę co będzie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spłodziłam takie oto dzieła sztuki -
~ czwartek ~




~ dzisiaj ~








~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na ostatnim dzisiejszym zdjęciu te sterczące włosy na czubku głowy to jakaś masakra, ale grzywka Miyu jakoś tak ma :/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

8 komentarzy:

  1. Łał, Tsukimi, te zdjęcia mają w sobie to coś. Bardzo ładnie zaprezentowałaś Miyu. Podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Borze, śliczna ta sukienka. <3
    Mój plastyk też tak ma ze swoją grzywką, że jej tak 'uroczo' sterczy. XD
    Założyłam bloga na bloggerze, wow.
    http://ches-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, wow, szacun normalnie :D XD
      Fajnie, że Ci się podoba c:

      Usuń
  3. Sukienka jest bardzo ładna :)
    A Madokę uwielbiam, to jedno z moich ulubionych anime i jedyne, czego można żałować, to tego, że jest takie krótkie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oj tak :c Jeszcze ostatni odcinek, na którym ryczałam od początku do końca XD

      Usuń