poniedziałek, 3 marca 2014

3rd of March, Monday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Witajcie, jestem Lavi Ender, aczkolwiek gdyby ktoś nazwał mnie Tsukimi - san byłabym niezwykle ucieszona...
Blog ten powstał ponieważ wszyscy z mojego lalkowego otoczenia mają blogi, a ja nie. Zaczynało mnie już wkurzać tłumaczenie, że nie mam bloga lalkowego.
Więc, ba buum, teraz mogę wreszcie powiedzieć, że mam!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lalkarstwem interesuję się od... hmm, nie wiem, może października - listopada zeszłego roku.
Moją pierwszą lalkę Pullip dostałam na Gwiazdkę.
Ma beznadziejne ciałko stockowe, ale nie mam pojęcia kiedy wyżebrzę obitsu. Moja mama kręci głową nawet kiedy powiem, że sama za nie zapłacę! Pomocy!
Jest stock jest mega uroczy, ale ja uwielbiam szyć, więc mała nie chodziła w nim odkąd ją kupiłam. Ma już mnóstwo ubrań, następną szyję sukienkę meduzy, ale nie wiem czy jest sens dopóki nie posiadam obitsu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taka tam zlepka moich ulubionych zdjęć.
UWAGA!
Pierwsze dwie sesje - w stocku oraz w zielono - białej koszulce i dżinsach - robione telefonem.
Nie ręczę za jakość.







Kurtka, dżinsy, których nie widać, obie koszulki i spódniczka tubka, której też nie widać szyte przeze mnie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Niedługo postaram się pojawić z nowszymi sesjami, Miyu od kilku dni siedzi na półce w pełni ubrana i przygotowana, a ja nie mogę zabrać się za zdjęcia. Myślałam, że dzisiaj coś cyknę, ale jak już siadłam do kompa to się nie odkleiłam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To tyle na dzisiaj.
~ sayonara ~

2 komentarze:

  1. Ohayou! Ja też zaczynam Tsukimi-san

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza osoba, która powiedziała do mnie Tsukimi - san! Uwielbiam Cię! <3

      Usuń