czwartek, 6 marca 2014

6th of March, Thursday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wróciłam właśnie z aikido i jestem tak zdechła, że mogłabym kogoś zamordować.
Dzisiejsze zajęcia były wyjątkowo trudne, nie pamiętam prawie żadnych chwytów.
Sensei mnie zabije.
Po dzisiejszym treningu boli mnie brzuch i znowu plecy. Na szczęście jutro mam mało lekcji i prawie żadnych podręczników do noszenia.
Tylko...
Jutro mam dwa WF.
Chyba się zabiję ;-;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W temacie zabijania się.
Tak jak odpowiedziałam na komentarz Zuzamii na pytanie o obitsu.
Uwierzcie mi, gdybym mogła już dawno bym je miała. Jednak problem stanowi moja głupia mama.
Mówię jej, że sama je kupię.
NIE.
Mówię jej, że serio jest mi potrzebne.
NIE.
Mówię jej, że każdy mi je poleca i wszyscy nie mogą się doczekać kiedy je dostanę.
NIE.
Mówię, że jest na polskiej stronie, jako jedne z niewielu.
NIE.
Nie da się z nią po ludzku, zaczyna mnie szag trafiać ;-;


Jeśli lalka, któregoś Was, moich kochanych czytelników, jest na obitsu powiedzcie mi proszę w jaki sposób udało Wam się namówić rodzicieli na kupno? Baaaardzo potrzebuję odpowiedzi, uwielbiam moją plastikową, a prawie nic nie mogę z nią zrobić ;-;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jedno zdjęcie, bardzo stare, mój koto z dziwną miną.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
KONIEC NA DZIŚ.
Trzymajcie się <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

4 komentarze:

  1. Nie martw się. Może powiedz mamie, że to ty powinnaś zarządzać swymi finansami, i czy według niej byłoby lepiej, gdybyś np. za tą kasę kupiła słodycze? Nie wiem czy zadziała, bo nie miałam takiej sytuacji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjjjj, to jest bardzo dobry pomysł! Dzięki! :D <3

      Usuń
  2. Ej kurde, ale będziesz miała kondycję po tym aikido o.O
    B.T.W. Przez moment wydawało mi się, że po lewej stronie na zdjęciu z kotem jest dżdżownica, a to drzewo XDD

    OdpowiedzUsuń