niedziela, 24 maja 2015

24th of May, Sunday

hyvää huomenta ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzień dobry wszystkim.
Kolejny regularny post, gratulacje dla mnie.
W takim tempie to może nawet te posty będą regularne już zawsze.
(pewnie nie) :'))))
Przynajmniej nie muszę się ciągle usprawiedliwiać, czemu mnie nie było.
Ale przez to jakoś jest mniej rzeczy, o których mogę napisać.
#;___;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ej serio, czy ktoś poza mną albo Czesławem czytał Hirunaka no Ryuusei?
Ja tu dalej płaczę o Satsukim.
Czesław, skończyłaś to czytać?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak w ogóle to podoba mi się, że jest już wiosna / lato / cokolwiek to jest, nie znam się.
Mogę wziąć aparat o siedemnastej i zrobić całkiem jasne zdjęcia w swoim pokoju.
Oczywiście, znając mnie, wiecie, że przypominam sobie o zdjęciach dopiero po siedemnastej i jest chwilowy napad przerażenia "O jezu nie zdążę zrobić zdjęć i notki napisać".
Wczoraj to jeszcze poszłam po zdjęciach z mamą na rower.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiaj zdjęć niewiele (tylko dwadzieścia osiem) dodatkowo robionych w domu.
Ostatnio plenerów było tyle, że ja już sama powoli mam ich dość, więc postanowiłam zrobić coś innego.
Zdjęcia robione w ogóle w godzinach wieczornych, więc proszę mnie nie obwiniać o światło, którego raz jest więcej, raz mniej.
Nie moja wina.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kto gotowy na odkrycie tajemniczej niespodzianki?
WIEM, JAK BARDZO NIENAWIDZICIE FOTOSTOR!
Zdjęcia mi się podobają, chociaż na kilku Miyu wygląda idiotycznie.
A dobra, Wy i tak wolicie Precla.



 
Miyu - Hm?

 
Miyu - Ej, Mei, odeszłabyś wreszcie od tego okna.


Mei - Yh.

 ^ jezus maria jak ja kocham tę fotkę, po prostu sdfljhcknelmal ^
Mei - Co znowu chcesz?

Miyu - Jesteś pewna, że wszystko w porządku?

Mei - Nie dotykaj.

// niezręczna cisza //

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A kto to, a co to, co tu się dzieje?
Lavi Ender ma nową lalkę?
Jak?????????
Zanim wpadniecie w panikę, że coś dziwnego się stało - może opowiem, jak to się zaczęło.
WIEM, JAK BARDZO NIENAWIDZICIE FOTOSTOR CZĘŚĆ DRUGA!


Mei - Hej, kazano mi tu przyjść. Ktoś tu jest?


 // zaraz zaraz, czy to jakiś nowy człowiek. co się dzieje. o co chodzi //

 // oczywiście niezależnie od tego, czy znamy człowieka, tulimy człowieka, bo jesteśmy małą idiotką //

Mei - Ej Ty, weź se na wstrzymanie, co?

// co to za dziwny człowiek, nie lubi się przytulać //

Jak widać, mimo dobrych intencji Miyu, dziewczyna z Mei jakoś nie potrafi się dogadać.
Za to Mei z Rin od razu znalazły wspólny język.

Rin - Ty jesteś normalna chociaż?

Rin - Ta dzikuska ostatnio przytulała mnie przez ponad dwie godziny!

Mei - Haha, mogę to sobie wyobrazić.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A więc jednak!
Lavi Ender ma tę nową lalkę!
No mam, mam.
Udało mi się upolować custom Pullip Date Masamune od kochanej Magu - chan.
Dziewczynka ma wymienione chipy, wiga i oczywiście ciałko na obistu.
(w ogóle się zorientowałam, że to jest flesh skin, jak robiłam Miyu i Mei zdjęcie obok siebie, ale rozkmina była ciężka).
Przyszła do mnie w zeszłą środę, czyli 20 maja, z masą ubranek, którym od razu i Miyu, i Mei zrobiły chrzest bojowy.
Oczywiście, co tu dużo mówić, jestem nią absolutnie oczarowana!
Odkąd mam Miyu chciałam mieć drugą lalkę, chciałam właśnie takiego diabełka.
Moja Miyu to taki nieszkodliwy anioł, a ja chciałam mieć kogoś ostrzejszego, kogoś z pazurem. I tak jak najpierw szukałam główki od Kaeli, żeby z niej zrobić mojego wymarzonego szatana, tak znalazłam ogłoszenie o sprzedaży Mei i automatycznie było
"BIERE JĄ NIE OBCHODZI MNIE CO RODZICE MÓWIĄ PO PROSTU JĄ BIERE I TYLE"
No i ją wzięłam.
Dokładnie tak, po prostu ją wzięłam i tyle.
Nawet nie było trudno ich przekonać, to znaczy tata, już po fakcie, zorientował się, że mówiłam o kupnie tej i tejże lalki, a nie kupnie lalki w jakiejś zamierzchłej przyszłości.
(ale ten ma zawsze taki zapłon).
Całe cztery (teraz to już pięć) dni się już nią tak cieszę, że nawet mnie to boli.
No ale serio.
Jak tu mi nie wybaczyć.





^ wiem, że wstawiam to samo zdjęcie dwa razy, ale nie mogę wytrzymać. ono tak idealnie uchwyciło jej całą postać ^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Niestety, jedyny problem polega na tym, że Mei na razie za Miyu nie przepada.
Bo Miyu, przylepa mała, postanowiła się do niej przylepić.
A Mei nie lubi, jak się ktoś do niej przylepia.
Także teraz mam podzielony pokój na trzy obozy - obóz Miyu, obóz Mei i obóz Rin (właściwie podczepiony pod obóz Mei, ale Rin musi zachować swoją przestrzeń i poczucie odizolowania od innych).
Śliczny pokoik mam, nie? :')))


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ZA KULISAMI

^ Rin nie wytrzymała napięcia pomiędzy nimi. świecimy majtkami ^

^ dziwicie się, czemu Mei nie lubi się przytulać? ^
^ nie ma co się dziwić. ryj pełen włosów Miyu to nic przyjemnego ^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tym, jakże pozytywnym akcentem, kończymy dzisiejszego posta.
A nie.
Zapomniałam o jednym.
Dzień dobry, Precel.





Ja tu pracuję, a on sobie śpi.
Shame on you, Precel.
A teraz jeszcze się drze.
Shame on you, Precel, part two.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Obiecałam, że do zobaczenia za tydzień i teraz jest za tydzień, i się widzimy.
To w przyszłym tygodniu też się widzimy.
(mam tyle pomysłów na zdjęcia z Mei w roli głównej, że to aż mnie przeraża).
(Mei ma taką fajną historię, wah).
A właśnie.
Lepiej poznacie Mei tutaj.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ näkemiin ~

29 komentarzy:

  1. KOcham ją kocham wwwwwwwwwwwwwwwwww
    Nie wiem w sumie, co mam tu napisać, bo komentowałam na bieżąco, ale napiszę jeszcze raz, że jestem fanką Twoich lalek!!!
    I już prawie skończyłam HnR!!! Czytam to w przerwach w pakowaniu, co z tego, że jutro jadę do Czech, a nie mam nic. :"""""))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wwwwwww dziękuję ;3;
      Ty to wiedziałaś, że ja ją mam, zanim to do mnie dotarło XD
      Powodzenia, Czesławie, może zdążysz :"))

      Usuń
  2. płacze, od ponad miesiąca mam straszną potrzeba kupienia sobie nowej lalki, a ty mi wyskakujesz z Mei :C i jeszcze masz takie wspaniałe regularne notki :c hejt na Ciebie i hah, szukałaś lalki z pazurem, a mi by się przydała jakaś delikatna królewna XD trzymaj za mnie kciuki żeby mi się udało namówić rodziców na kolejnego plastika bo nie wytrzymam takiego napięcia :< szkoda troche że Miyu i Mei się niezbyt lubią, ale mam nadzieje że to minie ^^ + licze że nie dodasz notki za tydzień, bo mimo że kocham twoją (teraz już dwie xd) dziewczyny to nie ładnie tak regularnie wstawiać posty i dołować koleżanki które nie mają czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHA
      Kurde, ja tu siódme poty z siebie wyciskam, żeby wstawiać posty, a Ty mi wyskakujesz z informacją, że nie chcesz nowych postów,
      A tyle mam pomysłów na zdjęcia z Mei w roli głównej <//////3

      Usuń
    2. No wielkie dzięki popsułaś Lavi Deadly Droll!

      Usuń
    3. Hehe, mi to w sumie pasuje xD

      Usuń
  3. Coś czułam, że to będzie nowa lalka :D
    Teraz bardziej widać ciotkowaty charakterek Miyu, jak są obok siebie to już w ogóle :D Mei jest cudna, kolor skóry ma boski <3

    A tak na marginesie, gdzie jest wystawa Azumi? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +druga fotka Precla, awu ♥

      Usuń
    2. Aw, dzięki.
      Udało mi się go złapać >D

      Usuń
    3. Jakoś tak, stoi w kącie zdziwiona i się zastanawia, czemu człowiek się nie chce przytulać :D

      Ale gdzie ta wystawa Azumi?!

      Usuń
    4. Hahaha.

      Zdjęcia 1, 2, 3, 11, 12, 16, 17 i 18.
      Wystawa jest i nigdzie się nie wybiera.
      Czesław by mnie zabiła, gdybym zerwała te zdjęcia ze ścian.

      Usuń
    5. Aaaa, ja ślepa jestem XD

      Usuń
  4. Zgadzam się z Dylą, świetny kolor skóry <3
    I ogólnie jest cała taka awww *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kiedyś uda im się zaprzyjaźnić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oho, tego nie przewidziałam. :') Myślałam że jakiś mitap, a tu taki zong. Genialna jest, razem z Miyu wyglądają jak pieprz i sól (pierwsze co mi przyszło do głowy). x') Czy ona ma kolor natural od obitsu? :o
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardziej kojarzą z yin yang, szczerze mówiąc.
      Tak, to jest to ciemniejsze obitsu, ja też to długo rozkminiałam :'))
      Miłego dnia.

      Usuń
  7. Opinię już wyraziłam w zakładce, w której jest opisana. Jest taka aksffknsf że nie mogę ;w; Ma przegenialne oczy i makijaż. No ja chcę meeta no ._.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mei jest cudowna, gratuluję Ci jej! *.* Zdjęcia też są supi, tak samo jak (teraz Cię zadziwię) fotostory, bo ja bardzo lubię wszelkie fotostory haha ^^ Czekam na kolejne zdjęcia (i fotostory oczywiście) z udziałem Twoich panien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo c:
      Zawsze mam wrażenie, że moje fotostory się do niczego nie nadają, hah xD

      Usuń
  9. Mei jest świetna, aw aw bardzo u Ciebie pasuje! Ten kontrast między dziewczynami strasznie mi się podoba, A fotostory jest świetne. XDD I w ogóle cała notka. Zdjęcia jak zawsze bardzo mi się podobają. Ej, ja też lubię się przytulać więc trzymam stronę Miyu, przytulanie jest super! XD <3 I Precel na koniec notki, no po prostu spełnienie marzeń :3
    PS. Ja czytam tą mangę. XD To znaczy nachalnie ją czytałam, a teraz zrobiłam przerwę, jednak wcześniej oczywiście musiałam zobaczyć jakie będzie zakończenieXD

    OdpowiedzUsuń
  10. LE kiedy post? Wyłącz kuce i cos napisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękujcie Deadly Droll!
      Miałam nie pisać więcej regularnych postów (haha, mam wymówkę).
      Kuce skończyłam już dość dawno, teraz niecierpliwie czekam na kolejny sezon </3

      Usuń
  11. "bo jesteśmy małą idiotką" XDDDDDDDDDDD
    Kocham to w jaki sposób piszesz :)

    OdpowiedzUsuń