niedziela, 7 grudnia 2014

7th of December, Sunday

~ konnichiwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie było mnie.
Ale ćśśś!
Bo mi się rozregulował czas publikowania notek :c
Miałam wstawiać w weekendy. Ale wstawiłam w piątek
No i jak napisałam posta w piątek, to gdybyście dostali jeszcze jednego w niedzielę, to by było Wam zbyt dobrze.
Nie będę Was rozpieszczać >D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tego posta dedykuję pewnemu anonkowi z aska, który o to prosił.
A więc ciesz się, kochanie, masz dedykację :3
Przy okazji przypomnę Wam, że tam po prawej jest takie fajne okienko, w którym możecie zadawać mi pytania, ja się bardzo z nich cieszę, naprawdę xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Generalnie cały weekend spędzam leżąc przed kopem.
Chociaż nie.
Wczoraj poszłam z dziewczynami z klasy nagrać film na wos, a potem do Starbucksa i KFC. Jak wróciłam do domu to jeszcze wpierniczyłam całe pudełko czekoladek, które dostałam na Mikołajki.
Będę gruba D:
A właśnie - 
Obchodziliście wczoraj Mikołajki? Jeśli tak, to co dostaliście? :3
Ja dostałam urocze rajstopki z króliczkowymi zakolanówkami *kiedyś Wam pokażę, ale teraz nie mam zdjęcia :c* rękawiczki dwupalczaste *jejku kocham je, są takie cieplutkie! -3-* i wcześniej wspomniane czekoladki.
Miyu... Miyu w sumie nic takiego nie dostała, bo nie chce mi się ani szyć, ani sklejać i wycinać.
Lenistwo bardzo, przepraszam Miyu ;^;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Żeby nie było, że jestem okropna, to Miyu TAK JAKBY dostała prezent na Mikołajki.
a) generalnie to nie jest jej prezent i nie został dla niej kupiony,
b) dostała go przed Mikołajkami,
c) no i w ogóle nie wiem czy sam prezent chciałby zostać nazwany prezentem.
Od trzech dni mówię Wam na asku, że będzie niespodzianka w notce. Ta niespodzianka to ten tak jakby prezent Miyu.
Ale potrzymam Was w niepewności jeszcze trochę >D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Z dzisiejszych zdjęć jestem nawet zadowolona *wow wow, cóż za zmiana .w.*
Są spontaniczne, robione bez weny i trochę bez sensu, ale przynajmniej ostre.
Nawet mi się tak ręce nie trzęsły :D
I nie, nie są świąteczne, bo Miyu nawet nie ma świątecznej czapki Mikołaja xD
Wypadałoby o coś zadbać.
Hm... no, zobaczymy xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W każdym razie, nie przedłużając, zapraszam na zdjęcia.
Enjoy c:
*jak ja lubię to słowo*


 ^ też tak macie, że się stroicie, pięknicie i w ogóle, a potem nie macie gdzie wyjść? x3 ^


 ^ te godziny wpatrywania się w telefon z nadzieją, że ktoś zadzwoni... ^

 ^ ... a i tak nikt nie zadzwoni, i dobrze o tym wiemy :') ^


 // fangirl bardzo //

 ^ a kto to, a co to? ;3 ^


 // Miyu fangirl w akcji bardzo xD //

  \\ let me go \\

 \\ let me go or i will kill you with my cuteness \\

// fufufu -3- //

TAAAAAK
Mam Nendoroida :D
Jest to Tohsaka Rin z Fate / Stay Night i jestem nią absolutnie oczarowana >w<
Jest absolutnie przesłodka, ma takie śliczne małe łapki i ubranka, i okularki, i włoski, i wszyyyyystko, jecia jest cudowna >w<
Moja siostra zobaczyła ją na Yattcie i nasza pierwsza myśl brzmiała 
"BIERZEMY"
W sumie to się tego nie spodziewałam, w końcu moja siostra uważa figurki i lalki za głupotę...
... ale jak już ją kupiła to co ja będę jęczeć >D
Jestem pod wrażeniem jak to maleństwo *ma zaledwie 9cm wzrostu, jest praktycznie wielkości głowy Miyu!* może być tak dokładnie zrobione.
Prawie każdą część można wyjąć i zastąpić czymś innym *w*
Boli mnie tylko to, że nie za bardzo można ją posadzić :c
No ale trudno, i tak jest cudowna <3
Miyu też tak uważa, ona w końcu kocha wszystko, co małe i słodkie -3- *ja z resztą też xD*
I nie, nie skończyłam jeszcze spamić jej zdjęciami, nie martwcie się xD

 ^ z tą twarzą wygląda aż nazbyt anielsko xD ^

 ^ to jest zaklęcie, które rzuciła, jakby ktoś nie ogarnął xD ^

 ^ słodziaczek! -3- ^

^ a to jest moja ukochana twarz ever, jest po prostu taka... Rinowa no xD ^

Podoba Wam się moja Rinnie? :3
Podoba Wam się niespodzianka? x3
Bo mi się podoba, i to bardzo *no a jakżeby inaczej xD*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Trzymajcie się kochani :3
Do zobaczenia za tydzień! *mam nadzieję xD*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~
--- EDIT ---
Jak zawsze zapominam o czymś ważnym xD
Taki bonusik, bardzo bardzo ważny xD


Przepraszam za Rinnie świecącą majtkami xD
Tak się kończy chodzenie w króciutkich spódniczkach xD
I oczywiście, żeby nie było...
Miyu jest dalej moją ukochaną lalką i Rin nie ma się co z nią równać *przepraszam Rin* <3
Chociaż szczerze mogę powiedzieć, że kocham obie <3


Moja mała dynia <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

22 komentarze:

  1. Aww, sama bym chciała takie rajstopki i rękawiczki, zazdroszczę ;w; Ja w sumie nic nie dostałam, a raczej przekładam te mikołajki na następną sobotę bo jadę na konwent, yaaaay! =^w^= XD
    Kocham Twoją pannę, jest naprawdę śliczna!
    I gratuluję nendoroida, też się przymierzam do zakupu jakiegoś. ^3^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama już się chyba przyzwyczaiła, że kompletnie mi odwaliło i zdaje się, że to akceptuje, czego wynikiem są te rajstopki xD Oo, też miałam jechać, ale nastąpiła zmiana zdania i zostaję w domu x3
      Dziękuję bardzo! <3
      Są naprawdę świetne, jak Rin przyszła to się prawie posikałyśmy z siostrą xD

      Usuń
  2. Miyu jest z każdym postem ładniejsza, a ja Ci zazdroszczę umiejętności układania lalkowych pozycji, czy jak to nazwać. :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, Czesło, co Ty gadasz .-.
      Moje umiejętności w tej dziedzinie są znikome i wydaje mi się, że wszystkie pozy Miyu są zawsze takie same xD
      Ale dzięki <3

      Usuń
  3. Fajna ta mała ! ^^
    Też szukam nendoroida, ale Sebastiana, a NIGDZIE nie mogę go znaleźć :')
    Strasznie urocze to Twoje nowe maleństwo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3
      My z siostrą już się czaimy na obecnie wychodzące Nendoroidy z Love Live'a! Mam nadzieję na jeszcze jedno *albo w ogóle najlepiej 9* maleństwo na mojej półce c;
      Powodzenia w szukaniu!

      Usuń
  4. To ja ANONIMEK Z ASKA
    Raduje się post z dedykiem dla mnie i to mojej ulubionej blogerki.
    Uwielbiam Miyu tak jakby była moją lalą (prawdopodobnie na Gwiazdkę dostanę). Sweet figurka ale dynke wole. Takie pytanko (sory ze nie na aska) co lepiej kupić wig czy obitsu? Piękne zdięcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      O jejku, jak kochane, jezu dostałam fangirla i mi się ryj szczerzy teraz <3
      Gratulacje! :D Tylko imienia nie kopiować, haha! xD
      Jeżeli chodzi o pytanie to moja Miyu miała wiga świetnej jakości i wszyscy się nim zachwycali c; Nawet teraz nie leży on bezczynnie w pudle, ale używa go Maya Naegi c; Wszystko zależy od tego, czy wig będzie dobrej jakości, tak myślę ;3 No i oczywiście jak też samo ciałko będzie się zachowywać. Jeżeli wig będzie straszliwie okropny, a ciałko będzie ok, to kupuj wiga najpierw, a jeżeli okropne będzie ciałko to kup obitsu ;)
      I oczekuję linka do bloga Twojego, jak już go założysz :D
      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Bloga założę na 100% ale rodzice mi nie pozwalają bo mówią ze w "internecie nic nie ginie" lub żebym powiedziała o czym chcę pisać ale ja się boje ze nie zrozumieją mojej pasji czyli lalkarstwa (dziś nawet dwie sesie monsterkom zrobiłam). Mówią ze robię piękne zdięcia ale nie pozwalają mi ich nigdzie udostępniać. Co robić?

      Usuń
    3. Olej ich xD
      Ja założyłam bloga kompletnie bez ich wiedzy xD
      Jeżeli Cię proszą, żebyś im powiedziała o czym będziesz pisać to im powiedz, bo nie ma w tym nic złego. Jak się interesujesz lalkowaniem, to się interesujesz i nic im do tego, więc jak nie zrozumieją to nic się nie stanie c;
      Tak myślę c:

      Usuń
    4. Zapytałam sie taty i powiedział ze sie zastanowi a jak potem zapytałam sie czy sie zastanowił to mama zapytała się o co chodzi a jak tata jej powiedział a blogu zrobiła taaakie oczy i powiedziała żebym natychmiast szła sie uczyc...chyba jej sie to nie podoba������

      Usuń
    5. Chyba to nie jej sprawa, tylko Twoja, takie pozostaje moje zdanie ;)

      Usuń
  5. Śliczna jak zawsze ; - ;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten telefon tam to iFrog?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziak! >w< Miyu jest taka śliczna, naturalnie piękna. :3
    Peesz: Ślicznie teraz wygląda blog z tym nowym wyglądem. :D

    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Miyu wygląda na nich przeuroczo, a Twoja nowa lokatorka jest świetna ^.^

    OdpowiedzUsuń