środa, 24 grudnia 2014

24th of December, Wenesday

~ konnichiwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jako, że dzisiaj jest Wigilia Świąt Bożego Narodzenia *które obchodzę jedyne ze względu na tradycję, bo jestem ateistką* to w ramach mojego prezentu dla Was dedykuję Wam ten post.
Wam.
Czyli każdej osobie, która go czyta.
Jeżeli czytasz tego posta - jest od dedykowany dla Ciebie, gratulacje! *wowo, szał i dzikie party, krzesła latają w powietrzu*
Ach, i przepraszam, że ten post trochę za późno.
Ale chciałam, żeby był idealnie w Wigilię :3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No i oczywiście, życzę Wam wszystkim wspaniałych świąt!
Najedzcie się na zapas tego, co lubicie najbardziej. Znajdźcie pod choinką to, co chcieliście dostać. Posiedźcie trochę z rodziną i pocieszcie się tak bez powodu.
W końcu są święta.
WESOŁYCH ŚWIĄT! 
Ja osobiście za świętami nie przepadam *za dużo trzeba wydać pieniędzy - ale ze mnie sknera - i denerwuje mnie siedzenie 3h przy świątecznym stole i gadanie o pierdołach xd* ale raz czy dwa do roku nie zaszkodzi xd
 ~ deszcz pada, jak supi ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cały dzień sprzątamy w domu *palce mi śmierdzą jakimś środkiem do mycia krzeseł, fuj* i bardzo trudno było znaleźć czas na Miyu i napisanie notki ;-;
Ale jestem bardzo miłosierna i skłonna do poświęceń, więc notka jest, cieszcie się.
Jestem dla Was zbyt dobra czasami ._.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jako, że są święta, nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem kilku nie lalkowych świątecznych zdjęć. Choinka u nas ubrana tak, jak co roku, ale mimo wszystko ładna. Pierniki ozdobione białym lukrem *którego smaku nienawidzę xd* ale przynajmniej ładne.
Są święta.
To się czuje.
Tak w ogóle to są jedyne zdjęcia "wieczorowe" jakie mi kiedykolwiek wyszły i bardzo się z tego powodu cieszę :3


 ^ nie wiem co to jest, nie ma twarzy i jest przerażające, ale mama je lubi ;-; ^




^ nie wiem gdzie się podział mój ulubiony świniak-kościotrup, może już go zjadłam xD ^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie wiem, czy pamiętacie, ale Miyu dokładnie 365 dni temu pojawiła się pierwszy raz w moim domu. Obiecałam sobie nie wstawiać pierwszego zdjęcia, jakie jej zrobiłam, i nie zrobię tego, bo cała moja reputacja dobrego fotografa odeszłaby w niepamięć.
Rany.
Nie mogę uwierzyć, że mam ją już rok ;3;
Cały czas tak się nią cieszę, jakbym dostała ją 5min temu xD
Odkąd ją rozpakowałam przeszła następujące zmiany - zmiana wiga, zmiana ciałka na obitsu i zmiana stockowych rzęs. Dostała ode mnie masę ciuchów i w stocku nie chodzi praktycznie od roku.
Jejku, kocham ją tak bardzo, że nie potrafię tego wyrazić słowami ;3;
Jest moją małą słodzinką i nigdy w życiu nie wymienię jej na kogokolwiek innego.
Aww Miyu jesteś taka cudowna, kocham Cię tak bardzo <3
Nie wiem, jak bardzo źle to zabrzmi, ale jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie mnie w życiu spotkały.
Miyu, kocham Cię, maluszku 


Moja mała księżniczka 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękujemy wszystkim, którzy pamiętali o jej urodzinach.
I dziękujemy wszystkim, którzy nie pamiętali *bywa xD*
HAPPY B-DAY, MIYU! 



^ nagle przypomina sobie, że jest Wigilia i jej urodziny ^ 

 ^ ach, ta kluskowata noga :') ^

 ^ fangirl na ładne opakowanie ^

 ^ fangirl na ładny list ode mnie :3 ^


^ rozwalamy! :D ^ 

^ aż się przemęczyłam i jej łapki zmieniłam, jestem taka fajna ^

 ^ mina pod tytułem "kobieto, czy Ty nie masz co robić ze swoim życiem?" ^
^ wybacz, Miyu, nie mam xD ^


 ^ "jak wyglądam? >3<" ^
^ jaki ładny burdel mamy za plecami, nie? :') ^

Miyu życzy Wam wesołych, rodzinnych i ciepłych świąt, wspaniałych prezentów i dobrego jedzenia w dużych ilościach! :3
*i należy tu dodać, że zwłaszcza jedzenia*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nawet się postarałam i zrobiłam jej ozdoby świąteczne do pokoju *taa.. zrobiłam xd*
Ładne? :3




 ^ jeju to jest takie śliczne ;u; ^

^ to jest własnoręcznie robiona, półżywa, choinka krzaczek :') ^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Żeby nie było, że jestem aż zbyt dobra *hłehłehłe >D* to już kończymy.
Jeszcze raz wszystkiego dobrego i do następnego razu! c:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

- EDIT -
Zupełnie nie świątecznie, ale musiałam.
Precel stał się kotem wysoko... ee, krzesłowym? xD


Co za debil xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

12 komentarzy:

  1. Gratuluję urodzin panienki i czystych krzeseł ;) Wszystkiego najlepszego! Bo mimo że również jestem ateistką, to święta uwielbiam w każdym calu, chociażby ze względu na wyjątkową atmosferę tych właśnie dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c: Czy ja wiem, czy czystych... Po prostu mniej brudnych XD
      Ta wyjątkowa atmosfera, kiedy to kłócimy się z tatą, czy już zapalać lampki na choince :') xD

      Usuń
  2. Najlepszego dla Miyu i dla Ciebie <3 Żeby w nadchodzącym roku spełniły się wszystkie twoje marzenia itd., i żeby spadł śnieg i żebym mogła zobaczyć śliczną sesje, którą wtedy zrobisz Miyu, aww *c* Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego i Wesołych Świąt (nawet dla nas ateistów) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i nawzajem <3
      *Precel wącha biurko .-.*
      Ty też masz taką zrobić z Rubysiem :D

      Usuń
  3. Jeej, no to sto lat i wesołych świąt ~! =^w^=
    Teraz jak patrzę na te wszystkie świąteczne notki, to aż mi głupio że ja niczego nie zrobiłam, tym bardziej że uwielbiam święta. XD
    No cóż, to jeszcze powiem, że pierniczki i tak wyglądają smakowicie, a zdjęcia śliczne jak zawsze! ^u^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, ale o tym chyba mówić nie muszę.
    Przepadłam, Miyu to taka cudna lalka, jestem w niej zakochana po uszy. Wszystkiego najlepszego ode mnie i od nafochanej Astrid. [zauważyła nowe ciuszki koleżanki, no i wiesz...]
    Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuuuuję ;w;
      Hahahahah, Astrid xDD
      Wesołych!

      Usuń
  5. Zawsze marzyłam o takim prezencie, dziękuję. :')
    Wesołych świąt, spełnienia marzeń i oczywiście sto lat dla przecudnej Miyu! :D
    Precel. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw no nie ma za co <3
      Dziękuję bardzo i nawzajem! :D
      Wiem XDD

      Usuń
  6. Ja już tak po świętach /sporo po świętach xDD/ ale nie było czasu się udzielać
    Miyu jest cudowna zawsze ta pierwsza lalka najważniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trudno XD
      Dziękuję c: Pierwsza najważniejsza, zgadzam się :3

      Usuń