niedziela, 14 grudnia 2014

14th of December, Sunday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tym razem nawet się nie spóźniłam! :D
Zawdzięczacie to uroczym anonimkom z aska, które pytały mnie kilka razy o to, kiedy będzie notka.
I nawet chociaż było to trochę upierdliwe, to też całkiem miłe, bo się poczułam taka... chciana i tak jakoś fajnie wiedzieć, że tak bardzo niecierpliwie czekacie na moje notki -3-
Także jeżeli w ciągu ostatniego tygodnia pytaliście mnie o to, kiedy będzie następny post - ten jest dedykowany dla Was ^u^
Kocham Was 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak dużo z Was zapewne wie, mam dzisiaj urodziny *hehe chwalę się* i mówiąc szczerze robienie zdjęć było ostatnią rzeczą, jaką zamierzałam zrobić.
Ale dobra tam, olać sprawdzian z matmy, piszemy notkę.
To poświęcenie :')
Cieszcie się, że jestem dla Was taka miła, zazwyczaj tak nie jest xD
I w ogóle tak mi się morda cieszy cały dzień, bo dostałam od Was tyle życzeń na asku i też od moich znajomych, tak dużo jak chyba jeszcze nigdy, więc...
DZIĘKUJĘ WAM, JESTEŚCIE KOCHANI BARDZO 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiejsze zdjęcia są robione w jakieś 30min, tak na szybko, żeby były *wydało się ^^'* bo nie chciałam Was zawieść xD
Generalnie są do siebie bardzo podobne, takie same wręcz, ale wstawiam wszystkie, bo ładne przynajmniej c: *z resztą, gdybym wstawiła takie, co nie są podobne do siebie nawzajem, to wstawiłabym chyba z dwa zdjęcia, a ja nienawidzę tak robić xD*
Miyu już szykuje kartki z życzeniami na święta.
I sprawiają jej trochę problemów.
W końcu ciężko jest napisać kartkę dla małego braciszka, w którym się podkochujemy, nie? ;3 *podteksty bardzo*



 ^ mówiłam, że wyglądają prawie tak samo? .__. ^




 ^ coś jest bardzo fajnego w tym zdjęciu, nie wiem co .-. ^

 ^ nie pytajcie mnie, dlaczego tak dziwnie trzyma w ręce ten ołówek, nie chciało mi się wymieniać łapki, lenistwo bardzo xD ^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dostałam też na urodziny dwie nowe mangi - No. 6 i Przekleństwo siedemnastej wiosny i z wielką radością policzyłam wszystkie mangi jakie mam... i jest ich 25! *jedna pożyczona koleżance - Kwiat i Gwiazda podróżuje xD, jedna u siostry - Orange zostało zajumane :c*  Jaram się tym przez cały dzień, więc nawet wstawię zdjęcie :3


Co do dwóch mang, które dostałam - na No. 6 czaję się już od dłuższego czasu, nie wiem czemu jeszcze nie miałam z nim bliższej styczności, ale już po pierwszym tomie poziom mojego zakochania w paringu Nezumi x Shion jest przerażający xD No. 6 jest bardzo fajne, więc jeżeli jeszcze nie czytaliście to polecam c;
Przekleństwo siedemnastej wiosny ryje banię i po przeczytaniu pierwszego tomu nadal nie za bardzo wiem co się tam stało. Jedyne co wiem, to to, że moje życie wybrało się na daleką wycieczkę i chyba wypadałoby je odnaleźć *"Life, where are you? Come back!"* bo shippuję głównego bohatera z jego kuzynem ;-;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przeprowadziłam też dzisiaj mord na jedynej rybce, która została w moim akwarium i usunęłam samo akwarium przez co zrobiło mi się więcej miejsca na mangi i Rin nareszcie ma swoje honorowe miejsce na tej półeczce ^u^
W tej notce jej niestety nie ma, bo... w sumie to bez powodu.
Ale mój tata wreszcie ogarnął, że ją mam. Po tygodniu.
Ogar mojego taty [*]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiejsza notka trochę na szybko i bez sensu, zdjęć też mało i w ogóle jakoś tak słabawo, ale mam nadzieję, że wybaczycie, bo sprawdzian z matmy czeka ;-;
Trzymajcie się cieplutko pomimo tej strasznej pogody *właśnie sobie pada u mnie, jak świetnie* i do następnego razu! >3<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

20 komentarzy:

  1. Te zdjęcia jak zwykle takie supi. <3
    No.6 jest cudowne, też jestem zakochana w tym pairingu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Miyu. Fotki ładne, bardzo ładne a nawet przepiękne! Kocham twój blog. Ja też chcę taką dyńkę nawet już zamówiłam ale inny model. Tak bardzo czekałam na notkę! To już tak jakby druga notka z dedykiem dla mnie *składałam ci życzenia i pytałam o notkę*
    Po raz pierwszy podpisze sie
    Dolce
    PS ładna nazwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochanie <3
      A jaki, jeśli mogę wiedzieć? :3
      No patrz jaka jesteś kochana <3
      Bardzo ładna nawet! :D

      Usuń
    2. Pullip Milk Latte
      Dolce

      Usuń
    3. Aww ślicznotka <3
      Gratulacje :D

      Usuń
  3. Najlepszego <3 <3 Miyu jest prześliczna i dobrze wiesz, że dla mnie możesz wstawiać jej jedno powielone zdjęcie i będę szczęśliwa <3 Zdjęcia masz zawsze świetne, zdolności krawieckie supi więc nie wiem w czym Cię mogę jeszcze wychwalać :( żałuje, że ja nie mam tylu motywacji dla Rubiaka :/ ~DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah xD
      Dziękuję bardzo <3
      Ostatnio w sumie nic jej takiego nie uszyłam, wypadałoby zabrać się za coś na jej urodziny... ;/

      Usuń
    2. jak jej będziesz coś szyć to dla mnie też możesz :*

      Usuń
    3. Hahaha, chciałabyś :* XD

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie składałam życzeń, tak więc happy brithday! :D Dużo manguf. :3 Jak to spamowanie ma takie efekty to chyba też się przyłącze. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie, dużo mang a jeszcze więcej kasy na nie poszło XDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu ja dopiero teraz komentuje ten post XD No więc zdjęcia jak zawsze bardzo ładne, aww :3 I troszkę spóźnione, ale najlepszego! ♥ I w ogóle zastanawiałam się właśnie nad zakupem 'Przekleństwo pierwszej wiosny' 8) I Twoja opinia jeszcze bardziej mnie skusiła XDD A paring Nezumi x Shion też uwielbiam aw ^w^

    OdpowiedzUsuń