piątek, 28 listopada 2014

28th of November, Friday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Już chyba nawet nie będę przepraszać, że mnie nie było xD
Bo Wy wszyscy wiecie, że mi przykro, nie? *tak tak, gadaj sobie gadaj LE*
Załóżmy, że przeprosiłam.
Wszystkie moje wstępy są takie same xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co tam u Was?
U mnie... niby nie źle, ale też nie dobrze.
Chyba zaczyna się moja coroczna choroba na święta - cały dzień boli mnie gardło, teraz katuję się obróbką zdjęć i pęka mi głowa *to poświecenie*
Przynajmniej mogę włóczyć się po domu w moich najbrzydszych, ale najcieplejszych swetrach do kolan *najbrzydsze, najbardziej rozciągnięte i rozmemłane swetry mają największy urok - potwierdzone info*  i spodniach od piżamy.
A tym, że jestem 'chora' usprawiedliwiam niepościelone cały dzień łóżko - bo przecież chory musi leżeć >D
Aczkolwiek chłodniejsze dni przynoszą ze sobą też i minusy - moje ręce zawsze pod wpływem zimna robią się niesamowicie "taneczne" - trzęsą się niemiłosiernie i nie mam nad nimi prawie żadnej kontroli, co nie pomaga w robieniu zdjęć, wierzcie mi xd
Jeszcze wisi nade mną sprawozdanie z akcji wolontariatu, na których byłam, projekt o gminie na wos i cały projekt gimnazjalny do zrobienia xd
Dodać do tego naukę, spanie i trochę anime - czasu wolnego zero.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie chce mi się dzisiaj pisać esejów na trzy strony w poście, przepraszam >D
Zdjęcia, które wstawiam, zrobiłam wczoraj, ale zbytnio nie chciało mi się ich podpisać i zabrać się za pisanie notki xd
Nie są zbyt piękne, bo tak jak mówiłam, strasznie trzęsą mi się ręce i nie mam co z nimi zrobić xd A był okres, kiedy zupełnie to opanowałam :c
Zima jest moją najmniej lubioną porą roku jeśli chodzi o fotografowanie. Na dworze jest jakaś kupa, bo na pewno nie śnieg *no, u nas to jak spadnie centymetr śniegu na gwiazdkę to święto narodowe jest* i jest zimno, więc po co wychodzić, a w domu światła albo brak, albo kończy się właśnie gdy łapię za aparat.
#justLEproblems
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Enjoy ^u^









 ^ panie i panowie, oto co znaczy być uzależnionym od selfie xD ^





^ nie, to nie jest iPhone ^
^ to jest iFrog ^
^ XDDD ^

Ach, zapomniałam powiedzieć - tak, ten iFrog jest mojej własnej produkcji *tak jakby xD*
Jestem taka twórcza, o kurde xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kto z Was domyśla się, do kogo Miyu tak wydzwania? :3
Trochę to już wkurzające, ale nic nie mówię x3
Trzymajcie się i mam nadzieję, że żadnego z Was nie złapało żadne choróbsko, jak mnie :c
Do następnego posta! *może nawet będzie w tę niedzielę, wow wow*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~
--- EDIT ---
Specjalnie dla anonimka wstawiam szablon, z którego zrobiłam iFroga.
Użyłam drugiego z lewej.


Jak ktoś chce zrobić, to niech wydrukuje to po prostu na kartce A4 i trochę powycina.
Miłego wycinania! xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

18 komentarzy:

  1. Jejku jaka ona jest czarująca ; - ; Chcę wiedzieć do kogo dzwoni! Czy to jakiś... "kolega"? c; Ja kocham zimę w całości. Śnieg (czy też tą kupę, która rzekomo nim jest), zbliżające się święta i nawet mróz nie przeszkadza mi tak bardzo, kiedy mogę leżeć z laptopem, pod kocem i z kubkiem kawy w dłoni ;)) Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoja Tess też niczego sobie :3
      Zgadłaś x3 Podpowiedź - ja też go uwielbiam i był już w dwóch postach :33
      Haha, ja też to kocham, jeszcze mam w grudniu urodziny, mwahahahahaha >D

      Usuń
  2. Chyba domyślam się do kogo dzwoni, hyhy :D No to zdrowia życzę! Aj, zdjęcia bardzo fajne, a selfie najlepsze XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dzięki :3
      No czy ja wiem czy to takie trudne xD

      Usuń
  3. Jaka ona jest śliczna, taka ludzka wręcz. <3
    +to Azumi w tle, musimy się spotkać i zrobić nowe, bo Astrid od ostatniego meeta wyładniała! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiiiiiiii <3
      +hahahaha, Azumi jest piękne nie ważne czy Ass jest brzydka czy nie xD Izumi i tak ma zdechłego szopa na głowie XDDD

      Usuń
    2. Ty się nie śmiej, bo ja jestem pewna, że Rav kiedyś Izumi skończy *pod moim naciskiem* i Izu będzie seksi pleksi piękna. xD

      Usuń
    3. Jasne jasne, powodzenia z tym XD

      Usuń
  4. Dzwoni ale nikt nie odbiera, co można robić samej z komórką?... M robi sobie desperacko serię selfie, potem wszystkie kasuje ;-( (zobaczylibyśmy pewnie jakieś gdyby się ostało), "nie! ifrog nie jest wystarczającym towarzystwem". Cóż taki bywa listopad... ale od poniedziałku grudzień i sporo się zmieni. inna energia się pojawi. Słyszałaś o akcjach centaurus.org.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, pojawi się inna energia bo ja będę latać po domu i wrzeszczeć, że mam urodziny za dwa tygodnie XDDD
      Niestety nie, zaraz zobaczę.

      Usuń
  5. Miyu dzwoni do Natasu. Zdięcia cudne. Tak uwielbiam Miyu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie ;3
      Dziękuję bardzo <3 Ona też Cię uwielbia :3 Ona wszystkich uwielbia x3

      Usuń
  6. czy ifrog ma aplikację, która umożliwia sprawdzenie która żaba to książę?.... no i jak się robi takiego ifroga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to już pytaj Miyu XD
      Zaraz wstawię fotkę do notki. Generalnie chodzi o to, żeby wyciąć szablon, powycinać z sześć takich samych kształtów i skleić je razem, a potem wyrównać i pokolorować brzeg xD *już nawet nie będę udawać, że jestem kreatywnym człowiekiem XDD*

      Usuń
  7. Tsukimi-san będzie post w niedziele?
    Cookie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłby gdyby zdjęcia były, ale pół dnia w łóżku umierałam, więc nie ma :c
      A w przyszłą będzie c;

      Usuń
  8. IFrog jest świetny ;3 chyba też moim plastikom coś takiego sprawię, zdjęcia tak idealnie oddają zachowanie dzisiejszej młodzieży xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3
      Hahaha, dokładnie, czasem mam ich dość normalnie xD

      Usuń