wtorek, 11 listopada 2014

11th of November, Tuesday

~ konnichiwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam za nieobecność *znowu* ale coś mi się zrąbało z szablonem i nie mogłam zmienić wyglądu bloga, co doprowadzało mnie do wściekłości i braku chęci w ogóle wchodzenia na niego, bo nie chciałam patrzeć na to, jaki jest brzydki xD
A właśnie - podoba Wam się teraz?
Mi baaaaaaaardzo. Nie jestem z niego dumna, bo właściwie nie ma z czego być dumnym, po prostu ustawiłam inne tło i usunęłam nagłówek, ale bardzo mi się podoba.
Nie mogę przestać się na niego patrzeć *o*
Nareszcie >D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lubicie jesień?
Ja nie.
Nie cierpię tego, że nie można być pewnym pogody. Prognoza mówi, że będzie słońce, a pada - lub na odwrót. Rano jest zimno, a w południe wyskakujemy z ciuchów, bo można się udusić.
I chyba wszyscy mają klimatyczne, kolorowe liście, a ja nie, bo u mnie bieda >( Nawet nie wiecie, jak się natrudziłam, żeby znaleźć jakieś miejsca z liśćmi, bo naprawdę ich u mnie brakuje. Wszędzie jest zielono, a tam gdzie powinny być jesienne liście, to ich nie ma, bo spadły >(
Lubię tylko leniwe jesienne weekendy, kiedy rodzice nie zmuszają do wyjścia z domu, bo deszcz pada, a ja nie mam niczego do roboty, bo wszystkie lekcje zrobiłam poprzedniego dnia, i mogę się lenić przez caluteńki dzień. 
I można pić hektolitry ciepłego kakałka siedząc przy kominku pod ulubionym kocykiem z ulubioną książką w ulubionych grubych skarpetkach *rany, nie powiedziałam tyle razy "ulubiony" w całym życiu xD* a nikt się nie czepia, że jesteś zmarzluchem >D
No, może jednak trochę lubię jesień -3-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W szkole też nie ma aż tyle roboty co dawniej. W tym tygodniu mam tylko jeden sprawdzian i do tego z angielskiego, czyli bułka z masłem, bo z angielskiego akurat jestem dobra.
Pojawiło mi się trochę wolnego czasu, ale zużywam go na anime, nie na lalki, ups xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiejsza sesja zdjęciowa wypadła dość spontanicznie. Stwierdziłam, że skoro blog jest już ładny, to wypadałoby jakieś zdjęcia zrobić *olewając przy tym kilku stronowe sprawozdanie z polskiego, bo czemu nie*
Wzięłam więc Miyu, wcisnęłam ją w jakieś ciuchy, złapałam Augustusa i hej.
I w sumie podobają mi się te zdjęcia :3



 ^ ona ma takie słodkie łapki, że nie mogę ^
^ one są przesłodkie, aw aw ^






 ^ o bogowie to zdjęcie jest przepiękne ^
^ o bogowie tak je kocham ^
 ^ o bogowie ^





^ standardowego zdjęcia stópek nie mogło zabraknąć, nieprawdaż? :3 ^

Jeśli chodzi o zdjęcia to bardziej podobają mi się te plenerowe, coś w nich jest takiego <3
A Wam które najbardziej się podobają? :3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pamiętacie Natsu z tego posta?
Oczywiście, że pamiętacie, Natsu się nie da zapomnieć x3
W każdym razie, jakieś dwa tygodnie temu *albo więcej, nie pamiętam cx* ponownie spotkałam się z Mayą Naegi i ponownie robiłam z nią zdjęcia.
Ale ich nie wstawię, bo są w większości brzydkie xD
W każdym razie, jako iż Miyu ma małą *hahaha* obsesję na punkcie Natsu, oczywiście pocykałam im razem fotki i jedną z nich postanowiłam pokazać, bo jest ładna.
Ale to może dlatego, że oni są tak słodcy, że każde ich zdjęcie jest ładne xD



Aw aw ;w;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To  by było na tyle :3
Ściskamy cieplutko i do następnego razu! >3<
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

16 komentarzy:

  1. Zdjęcie z Natsu jest takie cudne, oh eh. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aww, Miyu jest przeurocza :3 mi się mega podoba 6 zdjęcie i stęskniłam się za nią <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta kiecka, i ostatnie zdjęcie ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze, jak oglądam zdjęcia Miyu myślę, jak wyglądałaby z czarnymi oczkami. *rozkmina soł macz* x3
    Zdjęcia, jak zawsze świetne, a Miyu urocza. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, wiesz? :D Zastanawiałam się, czy przypadkiem jej nie zmienić, ale na razie fundusze nie za bardzo pozwalają :'D
      Dziękuję :33

      Usuń
  5. A tam jesień, ja się zimy i świąt nie mogę doczekać! XD
    Zdjęcia są bardzo ładne i naprawdę trudno wybrać. Myślę, że obie sesje mnie urzekły. Pierwsza jest taka delikatna i urocza (nie wiem czemu ale kojarzy mi się z zapadnięciem w sen zimowy XDDD), za to druga jest bardziej żywsza i kolorowa. :D
    A Miyu z Natsu wyglądają razem cudownie, aw aw ;w; ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, ja tak samo :D Zima jest super, ale jak nie będzie śniegu u mnie to się wkurzę XD
      Ojejku tyle miłych słów, dziękuję bardzo kochana ;w; ;w; <3

      Usuń
  6. Faktycznie wyglądają uroczo *-*
    Ja mam zasyp nauki, nie wyrabiam ^^"
    Ale Miyu jest cudowna ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      I współczuję zarazem, wiem jak to jest ;-;

      Usuń
  7. Ostatnie zdjęcie. Nie wyrabiam, no. <3 Pierwsza sesja podoba mi się najbardziej. Świetna kolorystyka.
    Kocham Miyu.
    Wiesz?
    (Tak, powtarzam się)
    Bezimienna ma dobry pomysł... jak ja kocham blondynki w ciemnych oczkach! (nawet takową mam, hehe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuuuję <3
      Haha, no to spróbuję kiedyś. Mówiąc szczerze, ten pomysł się zagnieździł w mojej głowie już dawno temu :3

      Usuń
  8. Ostanie zdjęcie jest tak słoodkie! :3 Reszta jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń