niedziela, 8 marca 2015

8th of March, Sunday

hyvää iltaa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(zachowujemy tradycję powitania i pożegnania w innym języku, zmieniamy język)
(olewamy, że nie było mnie przez trzy tygodnie)
(cieszymy się, że nareszcie jestem)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Witajcie!
Po trzytygodniowej przerwie w pisaniu powracam. 
Dlaczego nie było mnie trzy tygodnie?
(przepraszam, muszę to wstawić, bo to idealna odpowiedź)
(jeszcze raz przepraszam)
Haha, nie, żartuję. Miałam powód.
Chciałam, żeby Miyu zmieniła styl, tak jak Wam powiedziałam.
Dwa tygodnie temu w sobotę wzięłam się więc za szycie kolejnej średniowiecznej sukienki. Wszyscy, którzy czytają mojego aska, wiedzą, co z tego wyszło. Cytując samą siebie -
"Przeznaczyłam godzinę na szycie Miyu nowej sukienki. Wyszło, za przeproszeniem, gówno. Poddaję się."
Ale miałam dobre intencje, prawda? :')
Naprawdę próbowałam napisać notkę po tygodniu od poprzedniej, nie wyszło tylko z powodu mojego wrodzonego ciotowactwa. Jak już zepsułam tę sukienkę to obraziłam się na maszynę na tydzień, a tym tygodniu miałam tyle nauki, że ojejciu.
Więc musicie mi wybaczyć, po prostu musicie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Skoro spierdzieliłam średniowieczną sukienkę sprzed dwóch tygodni i obraziłam się na maszynę, wszyscy fani Miyu spódniczkowo - swetrowej będą się dzisiaj podwójnie cieszyć.
Suknie do ziemi i płaszcz wędrowca pozostały w domu kiedy skakałam dzisiaj rano po ogródku, próbując zrobić czemuś jakieś ładne zdjęcia.
Tak w ogóle, to mogą one być trochę bez sensu, ponieważ a) kompletnie nie miałam ich w planach, b) są to najbardziej spontaniczne zdjęcia, jakie zrobiłam.
Ślęcząc rano w pokoju nad cosinusami i cotangensami z matmy i wpatrując się w pokoik Miyu tak bez powodu, postanowiłam ją przebrać, bo od trzech tygodni siedziała w tym samym. Znalazłam stare spodnie, które były drugą rzeczą, którą kiedykolwiek jej uszyłam (!). Niestety nie nadawały się do niczego (a przynajmniej tak myślałam), bo po zmianie ciałka stockowego na obitsu Miyu z nich po prostu wyrosła.
Heh, śmiesznie to brzmi.
Wzięłam więc nożyczki i dokonałam straszliwej zbrodni na prawie jedynastu centymetrach nogawki, czego wynikiem są słodkie szorty, w których mój kochany plastik dzisiaj występuje.
Wygląda dobrze. Podoba mi się ta stylówa.
Papa, średniowieczne sukienki :')
(nie no, oczywiście, że do nich wrócimy)
(kiedyś)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przychodzi kiedyś taki moment, że wraca wiosna, rozkwitają kwiatki, śpiewają ptaszki, a Precle tarzają się po ziemi.
W takich momentach, Lavi Ender zmienia się w potwora zdjęciowego i robi zdjęcia wszystkiemu, co żyje (temu, co nie żyje też robi).
Przychodzi też kiedyś taki moment, że sesja zdjęciowa Twojej lalki kolekcjonerskiej zmienia się w sesję zdjęciową Twojego kota i kwiatków na Twoim ogródku.
W takich momentach, Lavi Ender również zmienia się w potwora zdjęciowego i wraca do domu ze sto czternastoma zdjęciami, z których mniej niż połowa nie wygląda tak samo, jak pozostałe.
Jeden z tych momentów możecie podziwiać tutaj.
A drugi będziecie podziwiać za chwilę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam na zdjęcia Preclowo - kwiatowo - Miyowe.
(z naciskiem na Preclowo - kwiatowe)
Nie wiem dlaczego, ale te zdjęcia sprawiają, że jestem szczęśliwa.
Strasznie są śliczne.















 ^ wiem, że tutaj ostrość jest na "zabawkę", nie na Precla ^
^ ale to zdjęcie jest zbyt słodkie, żeby się tym przejąć ^







Zanim się przestraszycie, że dzisiejsze zdjęcia są tylko Preclowo - kwiatowe, a ja Was okłamałam, powiem Wam, że tak nie jest.
I zaproszę na część Miyową dzisiejszych zdjęć.






^ ale uwielbiam to zdjęcie, to chyba moje ulubione ^
^ tak, to zdecydowanie moje ulubione ^





^ przytulamy różę, okay, nie mam pytań .-. ^


^ to też jest śliczne, strasznie mi się podoba ^


 ^ zdjęcia z serii "no filter, bawimy się światłem" ^


^ #feelin' like an angel ^
^ #failin' at hashtags ^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jestem zadowolona.
No.
To trzymajcie się i do następnego razu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
näkemiin ~

14 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, twój Precelek jest uroczy :3 a 9 zdjęcie Miyu jest aghjadkgluaerg <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3
      A więc jednak, przytulamy różę xD

      Usuń
  2. Tęskniłam za Preclem. <3 Czemu u mnie nie ma takich ładnych kwiatków? :c Miyu jak zawsze piękna i cudowna i no. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno go nie było, prawda?
      Oo, nie wiem, ale moja mama nasadziła ich tyle, że cały ogródek w nich tonie normalnie.
      Dziękuję bardzo i nawzajem :)

      Usuń
  3. Wszystkich zatkało! Mnie też. Kwiatki kwitną, Precel porzucił marzenia o roli Pangur Bana a Miyu?!!?! She breaks free and wants to live her own life and her own womanhood! Focie chyba znacznie lepsze niż te z podlinkowanego kwietnia'14. Miyu 2 i 8 to mój top...
    Stairway to freedom. (może stairway, hairway, her way).
    Życzę równie udanej całej wiosny.

    Anim.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że w pewnym sensie cytujesz mój profil na asku, hah. Dziękuję bardzo i nawzajem.

      Usuń
  4. Uroczo i tak... letnio :D Pytanie z ciekawości: Wig nie przeważa lalki? Bo jest strasznie długi i pewnie ciężki (jaki ze mnie Sherlock!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Hm, nie, chyba nie przeważa. Co prawda jest trochę problemów z ustawieniem jej, ale nigdy nie zajmuje mi to dużo czasu. Albo po prostu się przyzwyczaiłam xD

      Usuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia! Czuję na nich wiosnę, dosłownie! ;D A zdjęcia kwiatków takie piękne, awww ja też chcę zrobić zdjęcia kwiatków. I Precelek! Kocham koty. ♥ A Miyu piękna, cudowna, wspaniała! Tak szczerze, to powiem Ci, że uwielbiam ją w obu stylach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!
    Bardzo możliwe, iż kojarzysz mnie z aska, jestem "Kocham Igirisu!" Od dzisiaj będę też na bloggerze. Nie ważne, jak żarliwie się przed nim wzbraniałam, już jestem!
    To dziwne, bo uważam twoją lalkę za baardzo ładną, pomimo bycia kopciuszkiem- modelem, za którym nie przepadam.
    Uwielbiam twoje zdjęcia i ubranka twojej lalki. I ubranka.
    Przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście, że Cię kojarzę c:
      Dziękuję bardzo.

      Usuń
  7. Preclonators łączmy się! Kotowate piękne są, lubię je. Miyu też lubię. Bl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Precel niedługo będzie miał więcej fanów niż Miyu, kurcze xD

      Usuń