niedziela, 27 września 2020

27th of September, Sunday

~ hello there ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pierwszy raz fotografuję 1) koty, które się ruszają 2) w miejscu bez dobrego oświetlenia 3) bez dobrej powierzchni do odbicia światła z lampy błyskowej so don't be mean to me 👉👈
jeszcze jest prawie druga w nocy, a chciałam mieć to już wstawione więc eksportowałam je z lightrooma na odwal i wszystkie mają różne rozmiary, więc siłą pozmieniałam je w photoshopie, więc jeśli są rozmyte to też dlatego
also kociaczki są z kociego zakątka we wrocławiu polecam serdecznie chciałabym zaadoptować wszystkie + mam informację od siostry, że mam Was przekonywać żeby adoptować kociaczki ze schronisk/fundacji kociaczkowych
może się tak stać, że te zdjęcia pojawią się na ich fanpejdżu na fejsbuku, ale no w sumie nie wiem zobaczymy 👉👈
niestety nie znam wszystkich imion, te które znam to podpiszę, a resztę uzupełnię jak dziewczyna siostry mi powie
niestety photoshop + eksportowanie zdjęć zajęły kolejne 40 minut więc zmiana planów i imiona uzupełnię może
to wszystko zajęło tak długo, że aż mnie kolana bolą od siedzenia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
also blogspot musiał mieć update w trakcie tego (półtorej) roku kiedy nic tu nie pisałam and i am so confused wszystko jest tak samo ale jednak inaczej
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
taken on 26.09.2020
edited with Lightroom

one/eight best



two/eight best





three/eight best



four/eight best





five/eight best





six/eight best

seven/eight best





eight/eight best




~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ see you next time ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz