wtorek, 16 lipca 2019

16th of July, Tuesday

~ hello there ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wyszłam mocno z wprawy, więc zdjęć nie ma dużo, mimo że pobrałam z aparatu około 80 - ale przynajmniej jestem z nich zadowolona
Mei could literally kill me and i'd be grateful
nie chciałam wstawiać żadnego, które by mi się nie podobało
a więc przynajmniej macie mniej więcej ode mnie znak jakości
pamiętam jak bardzo irytowały mnie na zdjęciach włosy lalek latające we wszystkich kierunkach i zawsze starałam się włosy Miyu jak najlepiej ogarnąć
dzisiaj było bardzo trudno, więc z góry przepraszam
zapomniałam jak się ustawia lalki
a Mei chyba muszę odkręcić i przykręcić głowę bo jest bardzo luźno przykręcona przy szyi przez co lata we wszystkie strony - z jednej strony fajnie, bo mogę ją inaczej ustawić, ale z drugiej strony ogarnięcie dwóch lalek, jednej latającej głowy i masy latających włosów przekracza moje umiejętności
sorry not sorry ¯\_(ツ)_/¯
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
taken on 16.07.2019
get ready for Lesbian Mei
in case any of y'all need reminding










the lesbian representation you didn't think you needed

but you do
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ goodbye there ~

2 komentarze: