poniedziałek, 4 lipca 2016

4th of July, Monday

~ hello there ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
udało mi się zrobić zdjęcia wcześniej niż po sześciu miesiącach od ostatniej notki!
poza tym, są ładne.
poza tym2, jest mało lalkowych zdjęć tym razem bo zapomniałam wziąć miyu butów i jeszcze jakichś dwóch rowerzystów prawie najechało na mój aparat, więc zygmunt jest tak jakby po przejściach. 
//zmieniłam mu imię na zygmut bo zapomniałam poprzedniego, a herman już jest zajęte
//herman to mój telefon
i jakiś dziwny staruszek się do mnie przyczepił, powiedział mi, że mieszka na ulicy ******* (prywatność tak bardzo) i że muszę zrobić ładne zdjęcia i pokazać je na wystawie.
także tego.
dziwny dzień dzisiaj.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
taken on 4.07.2016










 //na takie słodzinki natknęłam się w drodze do domu

//i natychmiast zaczęły przede mną uciekać






 //gasp





 //gasP

 //gaSP


 //gASP


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ good bye there ~
~ i am planning on being alive for a while longer so i won't disappear out of nowhere ~
~ i hope ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz