sobota, 4 października 2014

4th of October, Saturday

~ konbanwa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dzisiejszy post trochę bez ładu i składu, ale trudno :')
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tym razem dedykuję notkę Mayi Naegi *mam gdzieś jak to się powinno pisać, będę pisać jak chcę i już >^<* która postanowiła wyciągnąć mnie w wyjątkowo ohydny sposób na zdjęcia lalkowe.
Jak się później okazało, głównym powodem była jej chęć przeczytania nowej notki na moim blogu.
Nienawidzę Cię, diable przebrzydły :') <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wreszcie odzyskałam Augustusa.
Bo moi rodzice pojechali sobie na tydzień do Norwegii, na jakiś wyjazd fotograficzny *szkoda, że mama nie potrafi ostrości ustawić w aparacie, ale co tam xd* iiiii...
Zabrali ze sobą wszystkie 6 aparatów, w tym mojego Augustusa :')
Ale dobra, mogę im to wybaczyć, bo fajne zdjęcia zrobili i widzieli zorze polarne.
Zawsze chciałam je zobaczyć i uwiecznić >3<
Wreszcie zobaczyłam, ale w trochę inny sposób - w pamięci Augustusa.
Pochwalę się więc zdjęciami autorstwa mojego taty, dodatkowo zabezpieczonymi super świetnymi podpisami. Nie takimi jak zazwyczaj, żeby nie było, że się podszywam pod autora x3




Zarąbiste, nie? :D
Potem w ogóle byłam na wycieczce szkolnej... więc po raz kolejny trzeba mi wybaczyć prawie miesięczną nieobecność, z przyczyn, na które nie miałam wpływu.
Najpierw miałam milion rzeczy w szkole *swoją drogą, w poniedziałek jest sprawdzian z matmy, zlałam go* potem odebrano mi Augustusa, aż w końcu pojechałam na wycieczkę.
No nie moja wina ludzie ;~;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ale wracając do lalkowania, bo trochę zboczyłam z tematu XD
Wybrałyśmy się wczoraj z Mayą Naegi na zdjęcia lalkowe *bo meetem to tego nazwać nie można x3*
Jak zawsze było dużo śmiechu, gadania o pierdołach i topienia ślimaków w Odrze.
Taa, lepiej nie pytać.
Moja znajomość z Mayą jest dość... no, specyficzna :')
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przechodząc do zdjęć - nie ma ich wiele i nie są jakoś wybitnie piękne, ale nie wyszły tak jak chciałam.
A Miyu dostała nowy komplet *już dawno, ale odebrano mi Augustusa i nie miałam jak Wam go pokazać :')*
I będzie miała masę nowych ciuchów, bo mi rodzice przywieźli z Lofotów cudny materiał, aww <3
Ale tak. Zdjęcia XDD


 ^ jak ja kocham jej rączki -3- ^


 ^ buciki! <3 ^


 ^ uwielbiam to zdjęcie, jest strasznie słodkie ^
^ i fajnie jej się włosy układają xD ^



Przy okazji, nie mogłam się powstrzymać przed cyknięciem paru fotek otoczenia.
Po prostu nie mogłam się powstrzymać.
I dobrze, bo ładne są xD


^ dla spostrzegawczych - stokrotnie przepraszam za tę niebieską butelkę w stawie, ludzie nie są porządni ;~; za trudno poszukać kubła na śmieci ;~; ^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam za ilość zdjęć, ale większość *jak zawsze* została skasowana.
Po prostu jestem bardzo surowa, jeśli chodzi o jakość moich zdjęć.
Chcę tu wstawiać coś, co może się komuś spodobać, a nie jakieś brzydactwo, którego mam w aparacie na pęczki xD Trzeba by to pousuwać xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękuję za uwagę i wszystkie komentarze pod tym i poprzednim postem.
I do zobaczenia, trzymajcie się kochani <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~

-- EDIT --
Lavi Ender, urodzona ciota, zapomniała wstawić kilku fotek Sayuri :')
Tak bardzo geniusz :')
Macie te fotki i nie śmiejcie się ze mnie, wiem, że jestem debilem xD






Jaki ten mały foszek jest słodziutki <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ sayonara ~
^ teraz już ostatecznie xD ^

22 komentarze:

  1. Twoja lalka jest cudowna, jak ja Ci jej zazdroszczę. .W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;w;
      Ja Ci zazdroszczę Ass, więc jesteśmy kwita ;w;

      Usuń
  2. 5 miyusiowa fotka- przepadłam z kretesem. Jest taka milunia ♥
    Ciuszki ma śliczne i nie próbuj mi wmawiać, że są krzywe, bo nie są XD
    Ja kocham te rączki, aż żałuję, że wzięłam drugi komplet *no dobra, tych moich nie oddam, ale to tak żeby pokazać jak bardzo je chceta*.
    I ja chyba ślepa jestem bo nie widzę butelki :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww, dziękuję, też ją uwielbiam <3
      Są są, ja wiem lepiej XD
      Hahahaha, no widzisz, Lavi tak bardzo kupuje tylko to, co najlepsze :')
      No jest tam, po lewej w stawie XD Taka po wodzie Żywiec, czy coś XDDD

      Usuń
    2. No ni mo jej XD

      A co do edita, Sayu ma boską czapę :D

      Usuń
    3. NO JEST XDDD

      A to akurat szczyt kunsztu krawieckiego Mayi XDD

      Usuń
    4. Dzięki, Dyla. XD
      Lavi, weź spierdylaj ja jestem mistrzem mojego stylu krawieckiego krawiectwa. :^ XDD

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia - te z Miyu, jak i zdjęcia taty. ;3
    Jak zwykle uśmiałam się do łez podczas czytania posta. xd
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i postaram się mu przekazać x3
      Hahaha, nie ma za co >w<
      Ja również c: Uściski dla Ewelinki, Joy i Julku >3<

      Usuń
  4. Przede wszystkim twoja pannica jest naprawdę piękna i strasznie mi się podoba, więc nie potrafię oderwać od niej wzroku, i każde zdjęcie z jej udziałem jest dla mnie zachwycające :3 Nie potrafię wybrać najlepszego ;p

    Zawsze chciałam zobaczyć zorzę i mam nadzieję, że kiedyś będę miała taką możliwość. Poza tym... Moja mama ma kupioną lustrzankę, a jej zdjęcia... Cóż... Nie powalają i jakoś nie są lepsze od niektórych robionych zwykłym, starym telefonem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję Ci bardzo, to naprawdę miłe <3

      Ja też... ale cóż, mamy jeszcze czas ;)
      Mamy chyba nie są najlepszymi fotografami z tego, co widzę XD

      Usuń
    2. Moja mama chciąc zrobić zdjęcia nagrywa 3-5 sekundowy filmik. Pozdro. :')

      Usuń
  5. Ja też Cię kocham, Lavi. XD
    Miyu taka piękna~ ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zorza jest magiczna, wygląda jak nieprawdziwa .o.
    Miyu niedługo będzie miała więcej ciuchów od Ciebie! (jeżeli już tak nie jest XD) Ale wszystkie są urocze, zwłaszcza ten... sweterek, tak?
    Zdjęcia są ładne, ale za mało x3
    ***
    Tak, wiem, że dawno nie pisałam, ale jestem leń bardzo ^u^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;-;
      Hahahahaha, nieprawda XD
      Ty chciwcu mały .-.
      ***
      Nie wybaczę Ci tego XDD

      Usuń
  7. Sama marzę by kiedyś zobaczyć i sfotografować zorzę!
    A wig Miyu po prostu wielbię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona :D
      Hahaha, ja też, jest świetny. Zwłaszcza w porównaniu do stockowego .-.

      Usuń